Kako su ove Oskarovke vježbale da bi došle u formu za neke od najzahtjevnijih uloga koje su odigrale?

27.04.2018.

Uloge u akcijskim filmovima mogu biti fizički zahtjevne kako za muškarce tako i za žene

Nedavno smo u kinima gledali Aliciju Vikander u ulozi Lare Croft, no malo tko je znao kakav je režim vježbanja prošla ova Oskarovka da bi došla u formu najpoznatijeg ženskog lika iz video igrice. Slične su režime prolazile i Brie Larson i Anne Hathaway, a u nastavku saznajte kako su oni izgledali.

Alicia Vikander u filmu “Tomb Raider”

Alicijin trening za ovaj je film vodio trener Magnus Lygdbäck punih sedam mjeseci prije početka snimanja. Cilj treninga bio je ubrzati metabolizam i dobiti mišićavu formu koja je karakteristična za lik Lare Croft. Alicia je tako svakog tjedna odradila dva seta penjanja po stijeni, dva seta boksa i šest setova vježbi za snagu. Osim toga je svaki dan vježbala i akrobacije koje je izvodila u filmovima. Nakon svih treninga imala je čak pet kilograma više samo u mišićima.

Repost @magnuslygdback Alicia doing a core exercise with her trainer Magnus.

A post shared by Alicia Vikander (@aliciavikanderdaily) on Mar 29, 2018 at 3:29am PDT

Brie Larson i filmu “Captain Marvel”

Za ulogu Carol Danvers u filmu “Captain Marvel” koji nam stiže tek iduće godine, još jedna Oskarovka, Brie Larson, je trenirala devet mjeseci s trenerom Jasonom Walshem. Svaki dan je po dva sata dizala utege, radila sklekove i trbušnjake, a na kraju je dobila sedam kilograma u mišićima.

Getting stronger is a process I’m committed to showing up for everyday.

A post shared by Brie (@brielarson) on Mar 27, 2018 at 7:13am PDT

Anne Hathaway u filmu “Serenity”

Ni ovaj film još nije stigao u kina, a treća Oskarovka na ovoj listi, Anne Hathaway, za njega je intenzivno vježbala iako se uopće ne radi o akcijskom filmu već o drami. Hathaway je ipak za ulogu trebala odraditi intenzivne treninge trbušnjaka, sklekova i dizanja utega što je redovito dokumentirala na društvenim mrežama, a koliko je točno dobila na kilaži nije otkrila.

Piše: N.B.
Foto: Profimedia / Screenshot

Pročitajte i...

Stvari koje morate znati prije prvog treninga u teretani

Treninzi za žene, strah od mišićavog tijela i ostali mitovi s kojima se susrećemo kad krenemo vježbati

Namirnice koje će vaši mišići obožavati

Trening nije dovoljan, ovo želite na svom tanjuru

Početničke pogreške pri skidanju kilograma

Ako se želite vratiti u formu ovo su stvari na koje morate pripaziti

Best dressed s dodjele nagrada Critic's Choice

Modni izvještaj s glamuroznog eventa

Vježbanje u paru? DA!

Treniranje u dvoje je motivirajuće i zabavno

Evo kako da vaša forma preživi božićno prejedanje!

Fitness influenceri su podjelili nekoliko savjeta

▲ Povratak na vrh