Lady Gaga kao suvremena Audrey Hepburn

Lady Gaga
01.02.2017.

Pjevačica je novo lice kultnog draguljarskog brenda Tiffany & Co.

Lady Gaga na ovogodišnjem Super Bowlu imat će pune ruke posla – osim što nastupa u poluvremenskom spektaklu, bit će i lice reklame za kultni brend nakita Tiffany & Co koja će se emitirati tijekom tog istog poluvremena – ekskluzivnog i poprilično skupog medijskog prostora u Americi.

Ovo će biti prva reklama takve vrste za ovaj brend, a promovirat će njihovu novu liniju nakita “Tiffany City HardWear”. U 60 sekundi reklame Gaga će, prepuštena vlastitoj elokvenciji – bez scenarija, pričati o svojoj kreativnosti.

Tijekom velike Super Bowl utakmice ovaj nakit moći će se unaprijed naručiti, a u prodaju dolazi tek u travnju.

Cijela reklama premijerno će se prikazati 5. veljače.

Foto: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh