Lady Gaga kao suvremena Audrey Hepburn

Lady Gaga
01.02.2017.

Pjevačica je novo lice kultnog draguljarskog brenda Tiffany & Co.

Lady Gaga na ovogodišnjem Super Bowlu imat će pune ruke posla – osim što nastupa u poluvremenskom spektaklu, bit će i lice reklame za kultni brend nakita Tiffany & Co koja će se emitirati tijekom tog istog poluvremena – ekskluzivnog i poprilično skupog medijskog prostora u Americi.

Ovo će biti prva reklama takve vrste za ovaj brend, a promovirat će njihovu novu liniju nakita “Tiffany City HardWear”. U 60 sekundi reklame Gaga će, prepuštena vlastitoj elokvenciji – bez scenarija, pričati o svojoj kreativnosti.

Tijekom velike Super Bowl utakmice ovaj nakit moći će se unaprijed naručiti, a u prodaju dolazi tek u travnju.

Cijela reklama premijerno će se prikazati 5. veljače.

Foto: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

ELLE Countdown: Najvažniji popkulturni momenti desetljeća

Koji su pokreti, pojave i celebovi obilježili desete?

Amaranthine - nakit koji priča najljepše priče

Prekrasna kolekcija decentnog nakita koji će vas posve osvojiti

Kome je Rihanna posvetila prvu kolekciju Fenty nakita?

Kamenje koje će postati dio obiteljske baštine

Kako putovati sigurno s nakitom?

Pažljivo transportirajte svoje omiljene narukvice, prstenje i privjeske

▲ Povratak na vrh