Rihanna nosi čarape vrijedne 1.340 dolara

07.12.2017.

Rihanna je jučer na svom Instagram profilu objavila fotografiju na kojoj nosi Gucci čarape ukrašene kristalima

Radi se o čarapama koje su predstavljene na Guccijevoj resort reviji za 2018. godinu u Milanu. Bijele su i ukrašene logom te modne kuće koji je formiran bijelim kristalima. Najzanimljiviji dio kod njih ipak je činjenica da vrijede 1.340 dolara.

Rihanna je uz to nosila crnu mini slip haljinu, sportsku jaknu i bijele natikače na petu. Inače, pjevačica je nedavno predstavila i liniju čarapa s vlastitim fotografijama, a tko zna, možda se u budućnosti pojavi i kolekcija čarapa unutar njezine Fenty linije jer tko ne bi htio čarape ukrašene kristalima?

GanG

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on Dec 6, 2017 at 9:18am PST

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on Dec 6, 2017 at 8:20am PST

Piše: N.B.
Foto: @badgalriri Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Rihanna je predstavila kolekciju mat ruževa

Rihanna je otkrila novu liniju mat ruževa unutar svog brenda Fenty Beauty

Rihannina kozmetička linija Fenty Beauty ima novu neuobičajenu nijansu ruža

Diva s Barbadosa otkrila je na svom Instagram profilu kako izgleda novi proizvod koji će obogatiti Fenty Beauty obitelj

Pet ključnih vijesti iz svijeta mode koje ste propustili

Ova je godina bila burna za modnu industriju, a vijesti o velikim promjenama i radikalnim potezima modnih kuća i dalje ne prestaju stizati

10 najpopularnijih komada koje su svi nosili u ovoj godini

Servis Lyst je izbacio svoj godišnji izvještaj o najpopularnijim komadima koji su se nosili 2017. godine

Zašto su trendseteri skloni modnim ekstremima?

Nedavno istraživanje platforme Lyst specijalizirane za modno tržište pokazalo je kako titulu najpopularnijih brendova ove godine odnose Balenciaga, Gucci i Off-White

Rihanna zna kako nositi statement sunčane naočale

Pjevačica je oduševila svoje obožavatelje fotografijama na kojima pozira s upečatljivim sunčanim naočalama i crvenim ružem iz svoje Fenty beauty kolekcije

▲ Povratak na vrh