Tko je po Rihanninom mišljenju najbolji ambasador Fenty brenda?

28.05.2019.

Ona sama

Pjevačica i trendseterica Rihanna je nedavno otvorila svoj prvi brend luksuzne robe u suradnji s LVMH koncernom. Iako je odjeća gotovo odmah naišla na oštru kritiku zbog cijene za koji mnogi tvrde kako je previsoka za većinu ljudi koji bi ju željeli kupiti, okosnica marketinške strategije je, čini se, “izgledajte kao Rihanna svaki dan”.

 

 

View this post on Instagram

 

mumz.

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on May 27, 2019 at 1:46pm PDT

 

Rihanna svojim Instagram objavama pokušava obožavateljima približiti brend noseći ga u svakoj objavi. Tražiti savršenog ambasadora zaista nema smisla kada je sam osnivač superzvijezda i megainfluencer, no pitanje je koliko njezini obožavatelji i fanovi njezine muzike te linije make-upa imaju potencijala postati kupcima luksuzne marke odjeće, kao što su ostale marke LVMH – Louis Vuitton, Christian Dior, Sephora, Givenchy, itd.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on May 27, 2019 at 1:34pm PDT

 

Hoće li nova modna marka uspjeti uzeti zamah na tržištu koje se prilagođava Millennialsima? Vrijeme će pokazati, no zasad uživajmo u modnim kreacijama, koje ako ništa možemo potražiti i među high-street brendovima.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Rihanna izbacuje autobiografiju

Pjevačica, glumica i poduzetnica izdaje knjigu koju stvara posljednjih 5 godina

Rihannin FENTY na sudu zbog fotke Gigi Hadid

Još jedno kršenje autorskih prava

Aplikacija koja otkriva kopije među luksuznim torbicama

LVMH traži pomoć umjetne inteligencije

▲ Povratak na vrh