Uspjeh medijskog carstva Gwyneth Paltrow

gwyneth paltrow
01.05.2017.

Gwyneth Palttow i Condé Nast najavljuju novi projekt - megauspješan lifestyle portal slavne glumice uskoro će dobiti i print verziju

Najavljeni GOOP časopis zamišljen je kao kolekcionarsko izdanje i trebao bi izlaziti kvartalno, a prvi primjerak se na kioscima diljem svijeta očekuje ovog rujna.

Struktura će pratiti poznati format portala i njegove ‘Shop-Go-Be-Do-See-Make-Get’ dijelove, sadržaj će određivati i oblikovati Gwyneth i njen tim, dok će Condé Nast sudjelovati u produkciji i kreativnom dizajnu. Ideju za časopis slavna je glumica dobila u usputnom razgovoru sa svojom jednako slavnom prijateljicom Annom Wintour koja u GOOP priči vidi veliki potencijal.

 

Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow na stranicama GOOP-a

 

Dugo poznajem Gwyneth i znam da ima nepogrešiv ukus,“ pohvalila ju je Wintour. „Nevjerojatno je što je postigla sa svojim brendom i drago mi je što ćemo zajedno GOOP odvesti još dalje.“ Ni Gwyneth ne krije oduševljenje projektom. „Anna je nevjerojatna i ima impresivno iskustvo i znanje o medijima. Suradnja s njom i Condé Nast ekipom je prilika da pomaknemo svoje granice i GOOP stil života ponudimo publici u novom, još neviđenom obliku.“

Paltrow je GOOP pokrenula 2008. godine kao diskretni blog, ali je projekt brzo prerastao njena skromna očekivanja i postao omiljena online destinacija ljubitelja zdravog i održivog življenja. Danas postoji cijela vojska GOOP obožavatelja koji bez pogovora vjeruju njenim preporukama i idejama, bez obzira radi li se o modi, kozmetici, prehrani ili putovanjima pa se GOOP časopis zaista nameće kao logičan nastavak priče i nema sumnje kako će privući široku publiku.

Maja Karnik
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh