Kako se Ikea odlučila okušati u unosnom poslu zvanom “modna suradnja”

12.10.2017.

Na nedavnoj konferenciji Fashion Tech Forum u Los Angelesu, Virgil Abloh i Henrik Most napokon su otkrili detalje projekta najavljenog još tokom ljeta kad su Abloh i Ikea prvi put su surađivali

Podsjetimo, kreativni direktor brenda Off-White tada se poigrao Ikeinom Frakta vrećicom za kupovinu i natuknuo kako je to tek početak neke veće priče. Znači li to da se Abloh upušta u avanturu s dizajniranjem namještaja?

Itekako. Kako su pojasnili, Abloh i Ikea svojom će se zajedničkom kolekcijom obraćati millenialsima i pokušati odgonetnuti kako mlade generacije razmišljaju o uređenju interijera, a to izgleda podrazumijeva mnogo terenskog rada.

” @fashtechforum “

A post shared by @virgilabloh on Oct 6, 2017 at 11:16am PDT

“Bilo bi pogrešno zatvoriti se u urede i pokušati smisliti nešto pametno u našem dobro poznatom silosu,” otkrio je Abloh. “Zbog toga smo u priču uključili potrošače.”

Drugim riječima, Abloh svoju prvu Ikea kolekciju ne namjerava dizajnirati za mlade, već zajedno s njima propitujući što je to što žele, što trebaju, što je za njih relevantno u tom području. I Ikein kreativni direktor Henrik Most dijeli Ablohov entuzijazam za ovu, kako je najavljuju, revolucionarnu suradnju.

“Moramo biti svjesni da mi kao kompanija nismo sveznajući i želimo učiti od naših kupaca,” smatra Most. Ipak, čini se kako ovaj pompozno najavljeni projekt svijetlo dana neće ugledati prije 2019. “Ne želimo ponuditi polovično rješenje,” nastavlja Most. “Kad je predstavimo, želimo da ova kolekcija sadrži sve potrebno za prvi dom naših mladih kupaca, a ne prvo krevet pa za par mjeseci kauč pa za još nekoliko mjeseci fotelju. Zbog toga je 2019. realan rok. Ipak je ovo industrija namještaja, tu stvari traju malo dulje nego u modi.”

Ipak, sigurni smo da će se čekanje itekako isplatiti.

Piše: Maja Karnik
Foto: Wikipedia Commons / Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Hrvatski brend Price On Request predstavlja modnu kampanju kakvu još niste vidjeli

Hrvatska diazjnerica Gala Marija Vrbanić koja se krije iza brenda Price On Request, predstavlja kampanju za kolekciju FW1819 POR/NO2

Skandinavska moda u izvedbi najpopularnije danske trendseterice

Popularna blogerica Pernille Teisbaek okušala se kao dizajnerica za danski brend Marlene Birger

U Parizu otvorena izložba posvećena velikom Azzedinu Alaïji

U Parizu je predstavljena emotivna posveta nedavno preminulom couturieru. Radi se o izložbi "Je Suis Couturier" čije se današnje otvaranje poklopilo s početkom Pariškog tjedna visoke mode

Nove torbice u igri za "it" titulu

Nakon pomame za Mansur Gavriel, Cult Gaia, Staud, Stalvey i Verbreuill torbicama, buyeri poznatih šoping destinacija imaju novog favorita

Nose se šarmantne torbice s biserima

Torbice s biserima preplavile su ulice modnih metropola, a mi smo izdvojili 20 najljepših iz aktualne ponude

Vratile su se trake za kosu!

Pamučne trake za kosu više nećemo koristiti samo kad čistimo lice, jer se ovaj odličan modni dodatak vraća u modu!

▲ Povratak na vrh