Logomanija je zahvatila i interijere

02.09.2019.

U kojem uzorku vidite svoj dom?

Renomirane modne kuće odavno su iz svojih luksuznih radionica prestale izbacivati samo odjeću i modne dodatke. Brendovi u punom smislu te riječi, žele svojim kupcima ponuditi lifestyle što znači da će često, u namjeri da to postignu, proširiti svoj asortiman na parfeme, kozmetiku, detalje za uređenje doma te još pregršt drugih proizvoda koje će obožavatelji poželjeti dodati u svoju svakodnevicu.

 

 

Nakon modne capsule kolekcije Monogram Jungle, luksuzna francuska modna kuća Louis Vuitton izbacila je na tržište svoju novu kolekciju za uređenje interijera inspiriranu svojom bogatom ostavštinom. Kolekcija na zanimljiv i estetski privlačan način kombinira tehničke inovacije i besprijekoran stil koji odlikuje Louis Vuitton od njegova osnutka 1854. godine, a lajt motiv čitave kolekcije su, ni manje ni više nego – kutije.

 

 

Naravno, ne radi se ni o kakvim običnim kutijama već o divno konstruiranim komadima sačinjenima od drveta, platna i metala. Svaki od komada ukrašen je prepoznatljivim LV monogram logom, a u ponudi se nalaze Afternoon Tea Trunk, The Beauty Trunk, The Sneaker Trunk i druge, zanimljive kutije koje, ne samo da se odlikuju praktičnošću, već i odišu elegancijom i luksuzom te će svaki dom učiniti posebnim i vrlo stylish mjestom.

 

Svaki od komada nadahnut je strašću za putovanjima, strašću koju Louis Vuitton već dugo njeguje i čini sastavnim dijelom svog brenda. Što se nas tiče, u svom bismo domu pronašli mjesta za svaki od ovih komada!

 

Piše: T.L.
Fotografije: Louis Vuitton

Preporučujemo

Pročitajte i...

Logomanija piše modne trendove za nadolazeću jesen

Print i logo kao okosnica nove Louis Vuitton kolekcije

Trendi ljetni accessoire za vaš eksterijer

Boho vibra kao stvorena za ljeto

Otkrijte mračni glamur milanske vile

Villa Necchi Campiglio odiše ekscentričnim bogatstvom predratnih godina

▲ Povratak na vrh