Ana Maria Ricov otkriva sve o posljednjoj kolekciji

29.05.2018.

Ana Maria Ricov nam je u blic intervjuu otkrila sve o svojoj posljednjoj kolekciji kao i tome što će predstaviti na Elle Boutiqueu

Dizajnerica Ana Maria Ricov nedavno je predstavila kampanju za novu kolekciju pod nazivom “Iki”, koji je prepoznatljiv smjer japanske estetike, a stoji za jednostavnost, sofisticiranost, spontanost i originalnost. Kako bi duh nove kolekcije što bolje dočarali, snimljena je kampanja na čelu s fotografkinjom Doris Fatur, make up artisticom Petrom Sever, hair stilisticom Katicom Topčić (Kevin Murphy) i modelom Leonardom Zebom (Talia Model), a sama dizajnerica nam je uoči ELLE Boutiquea by Smartwater otkrila nešto više o kolekciji.

Nedavno si predstavila kampanju za posljednju kolekciju pod nazivom “Iki” u suradnji s fotografkinjom Doris Fatur. Kako bi opisala ovu kolekciju?

Inspiraciju za kolekciju pronašla sam u prepoznatljivoj japanskoj estetici IKI koja opisuje stil koji je jednostavan, sofisticiran, spontan i originalan. U tom duhu su nastali modeli jednostavne forme oplemenjeni slojevitim momentima i jakim kontrastima čime su dobili odvažni i spontani karakter. Nepretenciozni, ali otmjeni modeli lako su nosivi u svim prilikama, a dodatno ih upotpunjuju razigrane velike mašne koje su miks marame i ogrlice.

Kome je kolekcija namijenjena? A na kome bi je voljela vidjeti?

Kolekcija je namijenjena svim damama koje vole netipičan, neformalan i razigran stil odijevanja. Veseli me vidjeti AMR komade na apsolutno svim uzrastima i u različitim kombinacijama jer upravo na taj način svaki komad poprima drugačiji oblik i duh.

Imam dojam da Hrvati često radije kupuju u high street trgovinama nego kod hrvatskih dizajnera koji su rijetko puno skuplji od određenih high street trgovina. Kakav je tvoj dojam? Kupuju li Hrvati dovoljno hrvatski dizajn?

Vrlo je važna edukacija društva jer su često proizvodi hrvatskih dizajnera teže vidljivi i teže dostupni široj publici, što zbog showroomova koji su skriveni po dvorištima, stanovima i slično, a često i zbog predrasuda da je hrvatski dizajn cjenovno nedostupan pa većina ima strah uopće pokucati na naša vrata. Ipak, čini mi se da se taj trend u posljednje vrijeme pomalo mijenja i stoga su izvrsni eventi poput Elle Boutiquea koji omogućuju lakši pristup hrvatskom dizajnu.

Što ćeš nam predstaviti na ELLE Boutiqueu by Smartwater?

Na Elle Boutique ću većinom predstaviti posljednju kolekciju upotpunjenu modnim dodacima poput ruksaka i ogrlica, a moći će se premijerno pronaći i baloneri za nadolazeću jesensku sezonu.

Piše: N.B.
Foto: Doris Fatur

Preporučujemo

Pročitajte i...

Shopping hangover: poslije jesenskog Boutiquea

Kako je prošao najveći ELLE Boutique dosad

Sneak Peek u ELLE Boutique

Atmosfera se zahuktava na ultimativnoj zagrebačkoj shopping destinaciji

Dobro jutro! Jeste li spremne za ELLE Boutique?

Subota je dan za shopping na ultimativnoj dizajnerskoj destinaciji

Busy Women: Tara fashion oblači užurbanu ženu

''Ljepota je u zaigranosti i kombiniranju''

▲ Povratak na vrh