10 reklama koje će izmamiti reakciju čak i kod najhladnijih

18.06.2019.

Cannes Lions se bliži

Ususret Cannes Lionsu, najvažnijem međunarodnom festivalu kreativnosti, predlažemo da se zajedno s nama prisjetite prošlogodišnjih favorita i dobitnika nagrada. Ovogodišnji Cannes Lions odvijat će se od 17. do 21. lipnja, a kao i prijašnjih godina 65 godina, predstavit će najbolje od najboljeg u industriji kreativnih komunikacija. U nastavku donosimo 10 kampanja koje su 2018. godine konkurirale za nagrade u najvažnijim kategorijama, a vama obećajemo da će vam barem nekoliko projekata pomoći pokrenuti kreativne sokove, naučiti vas važnu lekciju, duboko dirnuti ili nasmijati do suza. Prosudite sami, ali za svaki slučaj poslušajte naš savjet i pripremite maramice.

 

  1. The Talk, BBDO New York za P&G

 

  1. It’s a Tide ad, Saatchi and Saatchi NY za P&G

 

  1. Corruption detector, Grey Brazil za Reclame Aqui

 

  1. Ikea- Pee ad,Åkestam Holst za Ikeu

 

  1. Palau Plegde, HOST/HAVAS Sydney za Palau Legacy Project

 

  1. Blood normal, AMV BBDO za Libresse

 

  1. Trash Isles, AMV BBDO za Lad Bible / Plastic Oceans

 

  1. Alexa loses her voice, Lucky Generals za Amazon

 

  1. FCK, Mother London za KFC

 

  1. Trump presidential twitter library, CO za Comedy Central

 

Piše: L.H.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Uz savjete iz novog Men’s Healtha – oborit ćete sve s nogu!

Prosinačko izdanje vašeg najomiljenijeg časopisa donosi obilje blagdanskih strategija - s kojima ćete podjednako uživati, ali i dobro izgledati

Cozy odjevne kombinacije za sve vremenske uvjete

Ne bojimo se zime u Athlete's Foot modelima

Velika izložba posvećena zvijezdi streetweara

„Hoodie“ kao puno više od simbola suvremene ulične mode

▲ Povratak na vrh