Coca Cola u pohodu na milenijsku generaciju

11.01.2018.

Nakon 35 godina od njenog predstavljanja, Coca Cola je predstavila novi izgled svog proizvoda Diet Coke koji bi ovako redizajniran trebao privući mlađe kupce

Kako bi to učinili, u Coca Coli su angažirali Kenyona Westona, kreativca koji već dugo radi za brend, koji je osmislio srebrne limenke s tankom linijom u sredini, u boji koja predstavlja jedan od pet okusa dijetne Cole – limeta i đumbir, crvena naranča, višnja, mango i klasik.

Rafael Acevedo, direktor Coca Coline grupe za Sjevenu Ameriku rekao je za Adweek: “Učinili smo to kako bi osuvremenili brend. Modernizirali smo ga i učinili dijetnu Colu premium proizvodom.”

Međutim, prodaja dijetne Cole prošle je godine pala za 4.2 posto, a taj proizvod koji je nekad bio nezaobilazan u svakom kućanstvu dok su pripadnici svijeta mode, kako je pisala Imogen Edwards Jones, živjeli na njemu i gumenim bombonima – izgubio je svoju vrijednost ili barem društveni status.

I ne, tomu nije kriva činjenica da se dizajn boce tako dugo nije promijenio baš kao ni receptura već promjena kolektivne svijesti. Generacija millennialsa se više nego bilo tko drugi ikad prije informira o tome što kupuje. Stalo im je da je proizvod privlačno dizajniran, ali i kvalitetan.

Razna medicinska istraživanja, novinski članci i filmovi poput “That Sugar Film” pridonijeli su podizanju svijesti o nevjerojatnoj štetnosti šećera koji u dijetnoj Coli, vjerovali ili ne, itekako postoji. Zbog toga millennialsi žele proizvode koji su prirodni i čija proizvodnja ne šteti okolišu, životinjama ni njima samima, a Coca Cola taj recept, nažalost, još nije otkrila.

Piše: N.B.
Foto: Giphy / Coca Cola

Preporučujemo

Pročitajte i...

Prvi ručno tkani i pleteni billboardi ušli u finale prestižnog Festivala globalnih medija

Ovo je prvi put da je jedna kampanja iz regije ušla u finale ovog prestižnog festivala

Oliver i Gibonni u fantastičnom ambijentu Esplanade

Coca-Colina svečana večera i ove godine oduševila poslovne partnere

Coca-Cola predstavila novu svjetsku kampanju i u Hrvatskoj

Nova kampanja Taste the feeling dio je nove globalne strategije One brand, a na jučerašnjem ekskluzivnome predstavljanju uživali su brojni poznati

Moda kao marketinška strategija

Čini se kako Coca-Cola i Pepsi jako dobro koriste prepoznatljivost modnih brendova

Vježbanje je moguće u svim prigodama

"Pokret za radost" okupio brojne vježbače

▲ Povratak na vrh