Aplikacija koja otkriva kopije među luksuznim torbicama

13.09.2019.

LVMH traži pomoć umjetne inteligencije

Tržište kopija svake godine sve više raste, a posebno jača u domeni luksuznih torbica. HYPEBEAST navodi kako je samo u kolovozu na carini zrakoplovne luke u Los Angelesu zaplijenjeno 5.300 kopija, od čega su 1.263 bile fake torbice, a vrijednost takvih dobara u 2017. godini iznosio je ogromnih $234 451 926.

Zbog gubitaka koje nanose tržištu dizajnerskih torbica, povećan broj lažnjaka zabrinuo je najveće modne koncerne poput LVMH-a koji su crnom tržištu odlučili stati na kraj (ili barem spriječiti da se još više razmaše). LVMH je stoga, u sklopu svog prestižnog programa La Maison des Startups, izdvojio servis pod imenom Entrupy kao jednu od kompanija koje će sudjelovati u inkubatoru. Entrupy je naime aplikacija pokrenuta 2012. godine, a koja pomoću umjetne inteligencije otkriva kopije luksuznih torbica koje ulaze na modno tržište. Aplikacija je trenutno u mogućnosti validirati autentičnosti torbica s potpisom 15 različitih brendova kao što su Balenciaga, Chanel, Dior, Fendi, Gucci, Louis Vuitton i Hermès. Svaka torba koja ulazi u sustav procjene prolazi kroz proces autentifikacije, a umjetna inteligencija koristi oko 500 podataka o svakoj torbi. Entrupyju je potrebno samo 4 sekunde da bi dao odgovor radi li se o autentičnom proizvodu ili lažnjaku, a sustav se pokazao točnim u nešto više od 99% slučajeva. Čini se kako modni koncerni danas zbilja moraju razmišljati mnogo šire od produkcije i marketinga, a ulaganje u umjetnu inteligenciju samo je jedna od stavki na njihovoj listi u vremenu koje dolazi.

Piše: T.L.

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh