Louvre bilježi rekordnu posjećenost zbog spota Apes**t?

08.01.2019.

Slavni par u promidžbi visoke umjetnosti

Čak i ako niste posebno predani ljubitelj popularne glazbe i vjerujete kako su posljednje dobre stvari snimljene davnih osamdesetih, vjerujemo kako vam nije promaknuo glazbeni video spot obitelji Carter zvučnog naziva Apes**t snimljen u impozantnom interijeru pariškog muzeja Louvre.

Apes**t je debitirao u lipnju 2018. godine, a do danas je taj video uradak vrhunske produkcije, koji potpisuje najmoćniji glazbeni par današnjice, zabilježio impresivnih 148 milijuna pregleda na YouTubeu.

U slučaju da vam je ova video majstorija među spotovima ipak promaknula, reći ćemo vam samo kako su Beyoncé i JAY-Z čitav video spot snimili u najpoznatijem svjetskom muzeju, pariškom Louvreu, među najvrednijim umjetničkim eksponatima u povijesti kao što su Nika sa Samotrake, da Vincijeva Mona Lisa ili Smrt Djevice velikog Caravaggia.

Premda su mnogi negodovali oko ulaska popularne muzike u ikonična, povijesna mjesta kao što je famozni Musée du Louvre, čini se kako je najveći svjetski muzej umjetnina od bogate i utjecajne glazbene obitelji Carter itekako profitirao. Naime, iz uprave muzeja objavili su kako je Louvre u 2018. godini posjetio rekordan broj posjetitelja, najveći u povijesti, a zamjetan porast u brojkama pripisuju upravo maestralnom uspjehu spota za pjesmu Apeshit.

 

Samo u prošloj godini, prostranim halama muzeja prošetalo je 10.2 milijuna ljudi iz čitavog svijeta što je porast od 25% naspram broja posjetitelja u 2017. godini. Zahvaljujući popularnosti glazbenog uratka Beyoncé i JAY-Za, Louvre se odlučio za fantastičan marketinški potez nudeći svojim posjetiteljima turu od 90 minuta koja ih vodi upravo dijelovima muzeja na kojima je sniman glazbeni spot. Tura je, jasno, doživjela ogroman komercijalni uspjeh i donijela muzeju prihode kakvima se nisu mogli niti nadati.

“Niti jedan muzej u povijesti nije doživio takav rast u popularnosti i posjećenosti u samo jednoj godini”, izjavili su zadovoljno iz stožera Louvrea. Ovo je savršen primjer kako popularna kultura svojom moći i neprikosnovenim utjecajem može prodati visoku kulturu i učiniti ju bliskijom, zanimljivijom i pristupačnijom. I, naravno, dokaz da sve što Beyoncé dotakne pretvara u zlato.

Piše: T.L.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh