Hrvatski brend nam donosi neočekivani nakit koji miriše!

18.03.2019.

Dašak inventivnosti

Pod sloganom Lykke – nakit s dozom sreće, svojom prvom modnom kampanjom ovaj mladi hrvatski brend donosi nam apsolutni novitet u dosadašnjem poimanju nakita.

 

 

Lykke mirisni medaljoni zahvaljujući posebno kreiranim spužvicama upijaju vaš omiljeni parfem (ili eterično ulje) i otpuštaju ugodan miris tokom dana. U svom asortimanu nude dvije vrste ogrlica – Talismane sreće te Mirisne medaljone čija je zajednička poveznica mogućnost personalizacije te sreća i pozitivne emocije koje nakit budi u ženi.

 

 

“Naša je misija kreirati jedinstven i dragocjeni nakit koji se njeguje, a potom se prenosi kroz generacije. S pomno odabranim materijalima i beskrajnim idejama svaka ogrlica s mirisnim medaljonom i talismanom sreće postaje priča – djevojke, žene, njezinih avantura i nakita koji je preobražava”, ističu Darija Kovačević i Krešimir Petrić koji stoje iza ovog kreativnog brenda. Jedna od odlika Lykke nakita je visoka kvaliteta materijala, što je posebno bitno kod mirisnog nakita. Lykke nakit je hipoalergen i primjeren i za najosjetljiviju kožu.

 

 

Internacionalno priznata domaća dizajnerca Mirna Mihoković kao model i stilistica u prvoj Lykke kampanji najbolje je dočarala novo lice modnih dodataka koje ovaj domaći brend nudi. Kampanju je snimio etablirani hrvatski modni fotograf Mario Dragičević a priča prati urbanu mladu ženu koja vjeruje da je snove moguće ostvariti, koja voli modu i koja se izražava na Lykke način – zračeći srećom, unikatnom energijom i pozitivnim vibracijama na valu magičnih mirisnih tragova svojih Lykke ogrlica.

Fotografije: Press

Pročitajte i...

Amaranthine - nakit koji priča najljepše priče

Prekrasna kolekcija decentnog nakita koji će vas posve osvojiti

Kome je Rihanna posvetila prvu kolekciju Fenty nakita?

Kamenje koje će postati dio obiteljske baštine

Kako putovati sigurno s nakitom?

Pažljivo transportirajte svoje omiljene narukvice, prstenje i privjeske

▲ Povratak na vrh