Kako je bilo na sajmu turizma PLACE2GO?

18.03.2019.

Na sajmu turizma PLACE2GO predstavio se časopis National Geographic Hrvatska u sklopu izložbenog prostora VisitUSA Croatia

Protekli vikend na  turističkom sajmu PLACE2GO u Areni Zagreb, predstavio se  časopis National Geographic Hrvatska na izložbenom prostoru VisitUSA Croatia. U sklopu događanja najpoznatiji popularno-znanstveni časopis u suradnji s agencijom EX-ALTO organizirao je radionice za djecu kako bi nadahnuo najmlađe posjetitelje, ali i ostale brojne posjetitelje.

 

 

A prije više od godinu dana u Hrvatskoj je osnovan VisitUSA Croatia. VUSA Croatia je savjetodavni odbor koji djeluje s ciljem promicanja putovanja u Sjedinjene Američke Države. VUSA Croatia je u sklopu turističkog sajma PLACE2GO u Areni Zagreb organizirao B2B radionicu za tour-operatore, putničke agencije, avio-kompanije i medije koji su zainteresirani za organizaciju putovanja u Sjedinjene Američke Države ili promociju destinacija SAD-a.

 

Goran Rihtarić – predsjednik VUSA Croatia, Alida Bubanko-Ralić – AirFranceKLM, W. Robert Kohorst – Veleposlanik SAD u Hrvatskoj

 

U nastupu VUSA Croatia na PLACE2GO sajmu  osim časopisa National Geographic Hrvatska sudjelovali su i  skijaške destinacije Aspen i Vail koje je predstavio TravelAdvisor, kao tour-operator Mondo Travel, Sunčana Vura – Work&Travel te Air France KLM kao trenutno najpovoljniji avioprijevoznik za veliki broj destinacija u SAD.

 

Na fotografiji: glavni urednik National Geographic Hrvatska Hrvoje Prcic vlasnica casopisa Place2go Damjana Domanovac i direktor PR agencije EX-ALTO Goran Rihtaric.

 

Povodom radionice najavljen je i prvi direktni let za SAD, Philadelphia-Dubrovnik, prvi takav od osamostaljenja Hrvatske države, koji će krenuti u lipnju ove godine. ”Direktan let između SAD-a i Hrvatske šalje snažnu, pozitivnu poruku turističkom sektoru. Nadam se kako će svi direktni letovi ovog ljeta biti puni te kako će voditi ka uvođenju novih direktnih linija, stvarajući dodatna turistička i poslovna putovanja.” – istaknuo je Veleposlanik SAD u Hrvatskoj, W. Robert Kohorst.

 

Na fotografiji: Sudionici djecije radionice i djeca.

 

Navedeni je let tek sezonskog tipa, a VisitUSA Croatia radi na uspostavljanju stalne zračne povezanosti Hrvatske i SAD-a, prije svega na relaciji Zagreb-New York, jer će tek ta linija značajnije potaknuti putovanja iz Hrvatske u SAD. “Hrvatska je definitivno regionalna turistička velesila i tu okolnost moramo iskoristiti za nametnuti se kao lider u outgoing ponudi s regionalnim ishodištem u Hrvatskoj. Prva B2B radionica VisitUSA Croatia pod pokroviteljstvom BRAND USA čini se kao mali korak u tom smjeru, ali svi putnici znaju kako i najduže putovanje počinje prvim korakom.” – zaključio  je Goran Rihtarić, izvršni predsjednik odbora VisitUSA Croatia.

 

VisitUSA Croatia i partneri na Brand USA radionici tijekom sajma PLACE2GO

 

 

Foto: Krasnodar Persun/Story

Preporučujemo

Pročitajte i...

National Geographic Hrvatska na sajmu PLACE2GO

Na sajmu turizma PLACE2GO predstavit će se časopis National Geographic Hrvatska u sklopu izložbenog prostora VisitUSA Croatia.

Uskoro počinje četvrti po redu Međunarodni sajam turizma Place2go

Međunarodni sajam turizma održava se u Boćarskom domu od 13. do 15. ožujka

Revizija klasika: Michelangelo Antonioni "Crvena pustinja"

Prije 55 godina gledatelji su na filmskom festivalu u Veneciji prvi put vidjeli redateljev film u boji

TravELLE Guide: Opatija kroz 24 sata

Kako provesti jedan dan u Opatiji?

ELLE Kalendar: gdje se opustiti i zabaviti u narednih tjedan dana?

Koje nam se izložbe, koncerti, predstave i festivali smiješe od 13. do 20. rujna?

PINK RIBBON Story u suradnji s dm-om u borbi protiv karcinoma dojke

Cilj je ovog projekta opremiti onkološki odjel Opće bolnice Dubrovnik

▲ Povratak na vrh