Kako preživjeti seks, laži i nekretnine te zašto mladi ljudi odlaze iz Hrvatske?

04.07.2019.

Weekend Masterclass u Grand Park Hotelu Rovinj dovodi Jean-Claude Bivera, jednog od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova

Weekend Media Festival će se u svom dvanaestom izdanju od 19. do 22. rujna, osim na već poznatom mjestu u staroj tvornici duhana u Rovinju, održati i u luksuznom Grand Park Hotelu Rovinj te okupiti najrelevantnije stručnjake komunikacijske industrije iz čitave regije. Na predavanjima, panelima i radionicama, aktualizirat će se brojne teme, od streaming servisa i utjecaja tehnologije, do iseljavanja iz Hrvatske i promjena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.

 

 

U Rovinj stiže jedan od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg nazivaju i spasiteljem švicarske industrije satova, legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Biver. On će održati predavanje u sklopu Weekend Masterclassa u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj. Biver je jedna od najutjecajnijih osoba u svijetu satova. Ovaj veliki marketinški stručnjak ispričat će nam kako je prvi uklopio luksuzni brend u svijet nogometa, kako je izgledala suradnja s Cindy Crawford, Michaelom Schumacherom i Pierceom Brosnanom te zašto pobjednici Formule 1 nose samo njegove satove.

 

Direktor Festivala Tomo Ricov ističe da se Weekend svake godine trudi uvesti novosti kako bi sudionicima ponudili nešto novo i neočekivano. „Ove smo godine osmislili novi format predavanja – Weekend Masterclass, koji ćemo održati u Grand Park Hotelu. Siguran sam da će ta nova Weekend lokacija impresionirati naše sudionike, jer je Park postavio novi standard luksuzne ponude u Hrvatskoj. Na Weekendu ove godine obilježavamo i 50. godišnjicu čuvenog Woodstocka. Poruka koja stoji iza tog legendarnog festivala primjenjiva je i danas, jer u vrijeme rastućeg populizma svijetu stvarno treba više mira, ljubavi i komunikacija“, kazao je Ricov.

 

 

Program Weekenda u Rovinju će okupiti više od 150 predavača i panelista. „Kako preživjeti seks, laži i nekretnine“ panel je koji će zasigurno podići prašinu, a bavit će se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svjedočimo. Goruća tema s kojom se Hrvatska suočava je iseljavanje i zato će se na panelu „Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživjeti njihov odlazak?“ raspravljati mogu li se biznisi prilagoditi novoj situaciji i što to znači za ukupno tržište.

Aktualnim trendovima u medijima bavit će se panel „Novinarstvo i društvene mreže“ gdje će sudionici komentirati kako se novinarstvo promijenilo pod pritiskom društvenih mreža i instant vijesti, kao i onaj  popularnog naziva „Spotlight“ na kojem će se raspravljati zašto pada povjerenje u medije i koje su posljedice za društvo.

Direktor programa Festivala Nikola Vrdoljak ističe da će se na Weekendu kroz cijeli niz panela i predavanja raspravljati o tome jesmo li zapravo razočarani tehnologijom. „Danas svjedočimo sudaru Silicijske doline s državnim aparatima i realnim svijetom. Regulatori raznih zemalja natječu se tko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Tko će pobijediti u globalnom ratu te kako će izgledati medijski svijet nakon techlasha raspravljat će se na panelu „Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash?“, najavljuje Vrdoljak.

Na panelima „Kids, kids, kids: Kako stvoriti dobar dječji sadržaj?“ te „Digitalni wellbeing“ govornici će raspravljati o sadržaju za digitalne generacije te kako si kvalitetno organizirati život u doba interneta i mobitela.

Posebna zanimljivost ovogodišnjeg Weekenda je interaktivna radionica „Ed Sheeran vs. Petar Grašo“ na kojoj će trojica radijskih profesionalaca stvarati radijski format temeljen na rezultatima brzog music testa prisutne publike i odgovarati na pitanja. Mora li Ed Sheeran biti emitiran baš svaka četiri sata i na koji način domaća i strana glazba ulazi u programe samo su neka od pitanja na koja očekujemo odgovore.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Tko su novinari Axiosa i zašto njihova urednička politika toliko živcira Donalda Trumpa?

Na Weekend Media Festival dolazi Sara Fisher, Axiosova stručnjakinja za medijske trendove

Mediji na estonski: integrirana redakcija, rast lokalnih medija i pokretanje dnevnih novina za mlade

Raido Soom iz Postimees Grupe na Weekendu će govoriti o medijskom stanju u Estoniji i izazovima s kojima se susreću

Tko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici doznajte na Weekend Media Festivalu

Novinari koji prate rad hrvatskih političara ocjenjivat će političke PR-ovce s kojima su u svakodnevnoj komunikaciji

Weekend Media Festival dio legendarnog Monopolyja

Najveći komunikacijski festival u regiji uključen u najpoznatiju društvenu igru na svijetu

Weekend Goes Global party

Weekend Goes Global je po prvi put na festival doveo međunarodne glazbene zvijezde, belgijski DJ duo 2manyDJs.

▲ Povratak na vrh