Kako zapravo završe oni ludi događaji na Facebooku na koje svi kliknemo da ćemo doći?

02.10.2019.

Pogotovo kad očekujemo i vanzemaljce

Desetljećima je Area 51 izvor glasina i legendi o navodnom zataškavanju američke vlade i njihovog susreta s vanzemaljcima i vanzemaljskom tehnologijom. U lipnju, korisnik Facebooka Matty Roberts objavio je suludi događaj na Facebooku pozivajući mase da se 20. rujna nađu pred vratima postrojenja u 20 sati kako bi preplavili strogo čuvani objekt i “napokon vidjeli vanzemaljce”.


Iako su lokalni stanovnici i dužnosnici bili zabrinuti kako bi nepoznati broj sudionika (od 2 milijuna, koliko ih se izjasnilo ”zainteresiranima” na Facebooku) mogao progutati Rachel, mjesto od oko 50 stanovnika bez benzinske stanice ili uličnih svjetiljki, javni red je bio daleko od narušenog. Umjesto toga, polaznika je bilo oko 3.000, rekao je šerif okruga Lincoln, Kerry Lee za Associated Press.

 

 

Alienstock, koji je zapravo jedan od tri eventa koji su zakazani za Las Vegas, Rachel i Hiko, u početku je bio Facebook događaj koji je u srpnju postao viralan. Bakersfielđanin, Matty Roberts kreirao je događaj pod nazivom “Storm Area 51, they can’t stop us all” (eng. Provalimo u Areu 51, ne mogu nas sve zaustaviti) kao meme stranicu.

 

 

 

Iako je dan prošao relativno mirno, lokalni stanovnici, Bob Clabaugh i Pat Jordan, obojica umirovljeni piloti, za AP su izrazili zabrinutost da će Alienstock postati ponavljajući događaj koji svake godine donosi sve veće i veće gužve maloj Rachel. No, za sada se pretvorilo u točno ono što su svi mislili da će biti, ne očekivajući puno, već samo nešto zanimljivo usred ničeg.

 

 

Gužve nije bilo i sve je prošlo mirno prvog službenog dana festivala Alienstock u Rachel, Nevada. Ono što je započelo kao viralni Facebook događaj na oluju vrata 51. područja i pretvoreno u višednevno okupljanje u ruralnoj Nevadi, dokazalo je ono na što mnogi poznavatelji Facebooka iskusno upozoravaju: samo zato što se netko izjasni “zainteresiranim”, to ne znači da će se pojaviti.

 

Piše: D.M.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Što slušaju hrvatske "it" djevojke?

Što možemo naći na njihovoj playlisti?

Prada postavlja novi rekord!

Brend uplovio u nove vode

Keune Hair cosmetics ima fantastične nove proizvode uz koje pojam "bad hair day" – ne postoji!

Keune Style linija obogaćena je revolucionarnim beauty novitetima

Kuća Lancel ove jeseni ne prestaje s iznenađenjima

Nakon linija CLIC,ROMANE,CHARLIE CHIC, na red je došla i linija IZY de Lancel

Högl State of the Art - modna večer u znaku secesije

U prekrasnom prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda, uz gošću dizajnericu Saru Lončarić i njen Blackpearl, austrijski brend Högl predstavio je aktualnu kolekciju

▲ Povratak na vrh