Kupnja iz naslonjača atraktivnija je no ikad

Sve više ljudi preferira online shopping i to ne samo zbog brzine već i zbog...
Već nekoliko godina obožavamo kupovati online! Pitate se zašto? Razlog je i više nego jednostavan. Naime, neke od najboljih rasprodaja dostupne su nam tako klikom miša, ne trebamo se gurati u prenatrpanim trgovinama, čekati u redu na blagajni što traje i traje, a odjeću možemo detaljno pregledati iz svih kuteva u raskošnim galerijama na webshopu.
Osim toga, možemo si tijekom sezone obilježiti sve komade koje želimo kupiti kada budemo u mogućnosti tako da je preglednost itekako jedna od boljih mogućnosti Interneta i svega što radimo u slobodno vrijeme. Koristite li ovu praktičnu stranu digitalnog doba?
Koliko ‘jako’ Hrvati preferiraju kupnju na Internetu?
Na internetu kupuje čak 81% ispitanika, a 35% ih to čini više puta mjesečno, što ukazuje na stabilan trend kupnje online među Hrvatima. Najaktivniji online shopperi su ispitanici u dobnoj skupini od 30 do 39, s visokim stupnjem obrazovanja. Kad je riječ o korisnicima kreditnih kartica ili onih s odgodom plaćanja, među njima je tek 15% onih koji nikad ili gotovo nikad ne kupuju putem interneta.
Popularnost kupnje online objašnjavaju brojne prednosti za korisnike – pristupačne cijene (ovu prednost ističe 73% online kupaca), ušteda vremena (62%), dostupnost trgovina u bilo koje vrijeme (57%) i bolja ponuda nego u klasičnim trgovinama (57%), a među prednostima ispitanici ističu i predmete koji su ekskluzivno dostupni online (55%), kao i mogućnost dostave (44%) i bolje usporedbe cijena (43%).
Pristupačne cijene (76%) i besplatna dostava (69%) su glavni motivi koji bi potaknuli online kupce da još češće kupuju online. Istovremeno, glavna prepreka za shopping na internetu je činjenica da ispitanici žele predmet koji kupuju vidjeti uživo (52%).
Najčešće se kupuju odjeća, obuća i modni dodaci (68%), potrošačka elektronika (46%), predmeti za kućanstvo (33%), kozmetika i parfemi (30%) te knjige i glazba (26%). Visoko na popisu su i putovanja i ulaznice, igračke i oprema za bebe te softver i zrakoplovne karte. Odjeća i obuća te kozmetika i parfemi najpopularniji su među ženama i najmlađim ispitanicima.
Digitalne novčanike pri internetskoj kupnji koristi 35% online kupaca, a plaćanje karticama 25% njih, dok među korisnicima kreditnih kartica ili kartica s odgodom plaćanja taj postotak raste na 35%. Također, korištenje kreditnih ili kartica s odgodom plaćanja na internetu raste s godinama starosti i prihodima. Internetsko bankarstvo za kupnju online koristi 11% online kupaca – kao i u prethodnom izdanju istraživanja – i to ponajviše ispitanici iz Like, Korduna i Banovine. Rezultati su pokazali i da 50% onih koji trenutno to ne čine želi plaćati online svojim debitnim karticama. Tek 6% ispitanika se izjasnilo da im ova mogućnost nije privlačna.
U ovom izdanju istraživanja MasterIndex online kupce se pitalo pohranjuju li informacije o svojoj kartici u sučeljima internetskih trgovina – 25% ih je to učinilo u inozemnim webshopovima, 11% u domaćim, a 6% u mobilnim aplikacijama trgovca.
Mastercard® kartica je upravo najbolja opcija ako volite online shopping zbog brojnih mogućnosti koje nudi svojim korisnicima.