Modni koncern LVMH se neočekivanim projektom želi približiti millennialsima

04.03.2019.

Iz mode u ugostiteljstvo i turizam

Korporacija koja posjeduje luksuzne modne kuće, uključujući Louis Vuitton, Dior, Celine i Fendi, od sada kreće u osvajanje tržišta izvan modne industrije.

 

 

LVMH planira razviti novi spoj hotela, spa prostora i luksuzne trgovine u glavnom gradu Velike Britanije kako bi svojim klijentima pružio iskustvo koje ide dalje od same kupovine. U suradnji s poduzetnikom O&H, LVMH će transformirati gruzijsku zgradu na ulici Grafton u Mayfairu u hotel, restoran, spa i flagship trgovinu brenda Celine, prenosi  Business of Fashion.

 

 

Bernard Arnault, predsjednik i izvršni direktor LVMH-a, izjavio je za portal Business of Fashion kako se žele kretati u smjeru promjena u svijetu maloprodaje: ‘Budućnost luksuza neće biti samo u luksuznoj robi, kao što je bila već dugi niz godina, već i u luksuznim iskustvima, i želimo biti u oba segmenta.” kaže Arnault.

 

 

Taj potez mogao bi biti povezan s činjenicom da generacija millennialsa vrednuje iskustvo više nego posjedovanje. Čak 74 posto američke generacije rođenih između 1980. i 2000. godine daje prioritet iskustvima u odnosu na proizvode, tvrdi Forbes.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

ELLE report: London Fashion Week

Sve (ali zaista sve) što trebate znati o londonskom Tjednu mode

Aplikacija koja otkriva kopije među luksuznim torbicama

LVMH traži pomoć umjetne inteligencije

Fashion Weeks: službeni raspored svih modnih revija Tjedana mode 2020

Izdvajamo dizajnere koji će se pojaviti u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu

▲ Povratak na vrh