Na koje se modne podcaste vrijedi navući?

12.09.2019.

Intervjui s dizajnerima, ozbiljne rasprave o trgovinama i lagani razgovori o jednostavnim stvarima

Business of Fashion

Business of Fashion britanska je neovisna modna publikacija koja na razumljivom jeziku govori o mehanizmima industrije. Na jesen su urednici pokrenuli podcast, čija će izdanja biti jednako zanimljiva profesionalcima u industriji i ljudima koji su jednostavno zainteresirani za modu. Prvi će naći, na primjer, predavanja osnivača najuspješnije internetske trgovine Farfetch ili izvršnog direktora Guccija, drugi će naći intervjue s dizajnerima i modelima, uključujući Johna Gallijana, Yohija Yamamota i Amber Vallette.

The Glossy podcast

Želite znati kako zaista funkcioniraju međunarodni modni trendovi? Kako upravljati stranicama robnih marki na društvenim mrežama kako bi pridobili publiku? Kako se promijenio modni PR u digitalnom dobu? Sve to u podcastu publikacije Glossy reći će vam stručnjaci internetskih maloprodajnih i komunikacijskih agencija.

American Fashion podcast

Arhiva podcasta sadrži više od stotinu izdanja posvećenih različitim djelatnostima: beauty industriji, modnoj edukaciji, maloprodaji, modnom dizajnu, zelenim brendovima i novoj tehnologiji odjeće. Nakon što poslušate nekoliko pitanja, prestajete doživljavati modu kao niz trendova, a iza svega toga vidite jedan dubinski proces koji kombinira povijest, psihologiju i marketing.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Boris Jokić je novi voditelj Yammatovog glazbenog kurikuluma

Zagrebački radio Yammat FM danas obilježava treću godišnjicu početka rada i emitiranja. Svojom medijskom pojavom, glazbenom raznovrsnošću i povezivanjem Zagreba s vodećim europskim kulturnim metropolama Yammat je na medijsku scenu Hrvatske donio dugo očekivanu medijsku svježinu, u glazbenom i sadržajnom smislu

Protjerana Vogueva urednica pokreće tečaj za stiliste

Lucinda Chambers, donedavna modna urednica britanskog Voguea, ima novi posao

Ovo su trenutno najpopularniji i najprodavaniji brendovi u svijetu mode

Business of Fashion je objavio svoju najnoviju listu najpopularnijih i najprodavanijih brendova, a na prvo je mjesto zasjeo Gucci

Prvi pogled na kampanju novog brenda iz H&M-ove grupacije

Nakon što je do sada predstavljen tek mali lookbook, H&M grupacija napokon je za Business of Fashion otkrila kako će izgledati kampanja njihovog novog brenda Arket koji za tri tjedna otvara svoju prvu trgovinu

Novi intenzivni ruževi za usne iz L'Occitanea

U limitiranom izdanju ponovno nam stižu dvije Pierre Hermé kolekcije Jasmine Immortelle Neroli & Grapefruit Rhubarb

Eucerin® Hyaluron-Filler + Elasticity

Njega protiv bora za čvršću, svježu i sjajnu kožu

▲ Povratak na vrh