Najnovija modna ljubavna veza? Hrana i piće, od kave Saint Laurent do keksa Celine

05.10.2019.

Najnoviji trend naći će mjesto na stolu, a ne u našim ormarima

Modni urednici vole besplatne stvari (ko prvorođeno), a svi znamo da ljubav ide kroz želudac. Stoga je najnoviji trend koji hara modnim ulicama – ili možda bismo trebali reći „zaslađuje“ – Tjedan mode više je no dobrodošao: moda se, čini se, razgranala u posao s hranom i pićima.

Luksuzni brendovi koji predstavljaju revije na Fashion Monthu sezone proljeće / ljeto 2020. goste nude svime, od sladoleda do kolača, a poslastice nisu ograničene samo na prvi red.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CELINE (@celine) on Sep 16, 2019 at 9:52am PDT


Celine je, nadgledan od strane slavno stasitog i suzdržanog kreativnog direktora, Hedija Slimanea, iznenadio Insta-sljedbenike neuobičajenom objavom: slikom klasičnih francuskih peciva s maslacem poslaganih u oblik Slavoluka pobjede, jer zašto ne? Ne možete ih kupiti, ali poslužuju ih u Celine trgovinama (jer je potrebna posebna podrška za kupovinu). I kako nas jedan urednik obavještava, ‘oni su svježi i fantastično hrskavi. ‘ Složit ćete se s nama kako je ovo jedan od primjera gdje niti jedna trendeseterica ne bi tražila stari Celine…

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SAINT LAURENT (@ysl) on Sep 9, 2019 at 1:07am PDT


Inače, Saint Laurent sada ima više zajedničkog sa Celine nego samo bivšeg kreativnog direktora. Francuski luksuzni brend, pod vodstvom Anthonyja Vaccarella otkako ga je Slimane napustio 2016., je otvorio kafić u svojoj trgovini Rive Droite. Glatki, crni mramorni prostor otvorio se prije početka pariškog Tjedna mode, poslužujući niz peciva i kafa. I nudi ugodnu glazbu uz slatke zalogaje. Skenirajte QR kôd na šalicama za kavu i možete pristupiti tjednom popisu pjesama Saint Laurent.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Steccolecco (@_steccolecco_) on Sep 16, 2019 at 8:42am PDT


Givenchy je također punio izloge, nudeći perece umotane u jednobojnu ambalažu s grafičkim logotipom. Supermodel Karen Elson, zvijezda Euforije Hunter Schafer i glumica Maisie Williams bile su među gostima koji su viđeni u prvom redu. Schafer je odobrila riječima: “Ovo je divno.” U Milanu, Fendi je shvatio kako ima nešto u cijeloj toj fami s hranom, pokrenuvši pop-up kafeterije u Harrodsu početkom ove godine.

Zato ne vjerujte onome što čitate, kada se radi o laganom apetitu modne industrije. Mdone revije volimo isto kao što volimo i fino prizalogajiti!

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Najjači otrov krije se u malim bočicama

Sve o trendu minijaturnih torbica

Yves Saint Laurentova jakna postigla rekordnu cijenu na aukciji

Šljokičasta, svilom obložena jakna srušila je rekorde

Zabranjeni dokumentarac o Yves Saint-Laurentu napokon ugledao svjetlo dana

Intimni zapisi posljednjih trenutaka dizajnerova života

Retro jeans koji je osvojio trendseterice

Kolekcija Celine za proljeće/ljeto 2020.

Yves Saint Laurent: Predstavljen novi parfem za žene, LIBRE!

sinoć je neo-renesansna palača u samom srcu Zagreba, Muzej Mimara, odisala luksuzom i mirisnim potpisom Yves Saint Laurenta

▲ Povratak na vrh