Osam savjeta za sretniji život bez stresa

03.03.2018.

Stres je bolest 21. stoljeća koja se liječi opuštenijim načinom života, a postoji nekoliko jednostavnih načina da se odmah počnete osjećati bolje

Stres je pozitivan u malim količinama jer može dobro i poticajno djelovati na ljude. Malo stresa pomaže da se usredotočimo samo na bitne stvari i brzo djelujemo u hitnim situacijama. Međutim, dugotrajna izloženost stresu negativno djeluje na organizam pa je bitno prepoznati ga i pokušati ga se riješiti. U nastavku vam donosimo 8 savjeta koji će vam u tome pomoći:

1. Napravite opuštajuću kupku

Opuštajuća kupka idealna je za kraj jednog stresnog ili napornog dana. Njega kože, opuštanje mišića i duboka relaksacija samo su neki od čarobnih učinaka aromatičnih kupki nakon kojih ćete se osjećati bolje. Priuštite si ju najmanje jednom tjedno.

2. Prošetajte

Ova jednostavna aktivnost pomoći će vam da znatno smanjite nivo stresa, povećate nivo energije, raspoloženja i samopouzdanja, a osim toga, sagorjet ćete kalorije i smanjiti rizik od srčanih bolesti.

3. …ili odradite trening joge

Svaka aktivnost koja opušta mišiće ili koristi tjelesnu energiju smanjit će vašu razinu stresa. Prema brojnim istraživanjima, joga je jedan od najučinkovitijih načina za opuštanje, relaksaciju i smanjenje stresa. Mnogi ljudi se već nakon prvih odrađenih vježbi osjećaju opuštenije, mirnije i imaju više energije.

4. Pronađite svoj unutarnji mir

Najveći pokazatelj da smo pod stresom je fizički odgovor tijela na emocije, no često ne obraćamo pozornost na crvena svjetla koja nam tijelo upućuje. Slušanjem svojeg tijela i misli lakše ćemo pronaći ravnotežu i unutarnji mir.

@tattivasilieva

5. Otjerajte stres opuštajućim mirisima

Sam proces aromaterapije smiruje, no neka eterična ulja i svijeće sami po sebi imaju prirodnu snagu te smiruju napete živce i pomažu u smanjenju razine stresa pa ih stavite u svoj dom.

6. Opustite se uz šalicu čaja

Šalica čaja ima umirujući učinak na organizam. Najbolji izbor je čaj od pasiflore, lavande, kamilice, zeleni čaj ili bilo koji drugi čaj koji volite, a koji će vam pomoći da se opustite.

7. Slušajte opuštajuću glazbu

Poznato je da glazba utječe na naše emocije, zato bi bilo dobro da svakodnevno odvojite malo vremena za opuštanje ili meditaciju uz ugodnu glazbu koja u vama izaziva pozitivne emocije.

8. Stvorite svoju oazu mira

Pokušajte odvojiti mjesto u svojoj kući na kojemu ćete samo odmarati. Jedan od glavnih razloga zbog kojih se možda osjećate kao da vam je kućno okruženje stresno je taj što ne znate gdje da se zaustavite ili usporite. Ako koristite svaku sobu u vašem domu kao ured, to može zbuniti vaš mozak i spriječiti opuštanje.

Piše: B.P.
Foto: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

How To: povlačimo idealni potez tušem

Kako ponoviti makeup s pariških pista?

Kako nositi potpetice bez brige o povredama?

Jednostavna pravila za one koji ne mogu zamisliti svoj život u ravnim cipelama

5 pametnih pitanja koja si morate postaviti prije kupovine

U novom svijetu informirane potrošnje, moramo razmišljati o svim modnim željama

Kako produljiti osjećaj sreće poslije godišnjeg odmora?

Savjeti koji će vam pomoći da ostanete sretniji i nakon praznika

Pet znakova da vam vaša hidratantna krema ne odgovara

Koje "simptome" ne smijemo zanemariti?

▲ Povratak na vrh