Beauty brend koji je počeo kao blog, a danas vrijedi milijardu dolara. Koja je njegova tajna uspjeha?

10.04.2019.

Poslovna lekcija koja zlata vrijedi

Digitalni svijet zauvijek je promijenio mnoge industrije, a jedna od njih je i beauty industrija. Dolaskom društvenih mreža oglašavanje u ovom sektoru podignuto je na novu razinu, a platforme za komunikaciju znatno su se proširile – i promijenile. Danas tako postoje brojni blogovi koji govore isključivo o ljepoti, novim trendovima i linijama šminke i kozmetike. Uz posvemašnje zasićenje sličnih proizvoda na tržištu, nije se lako izdvojiti iz mase, no to je brendu Glossier pošlo za rukom.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Emily Weiss (@emilywweiss) on Mar 6, 2019 at 7:18pm PST

Tri godine nakon lansiranja portala Into the Gloss, Emily Weiss se okrenula poslovnom projektu koji je uključivao pokretanje linije preparativne i dekorativne kozmetike. Njezin brend Glossier danas je dobro poznata adresa svih ljubiteljica dekorativne i preparativne kozmetike, a  u svojoj ponudi ima šminku, tonike, losione, balzame za usne, te cijeli niz srodnih proizvoda. Proizvodi su prepoznati kao kvalitetni i jako traženi, toliko da ih se ne može proizvesti dovoljno. Ova zanimljiva priča o uspjehu temelji se na načelima koje je Emily uvijek propagirala. Isticala je transparentnost i upućenost čitatelja i kupaca u sve sfere svog poslovanja. No njezin put nije bio lagan. Za početak, tu je bio rizik svih novopečenih biznismena – ona jednostavno nije bila sigurna hoće li se proizvodi kupovati.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Emily Weiss (@emilywweiss) on Feb 19, 2019 at 7:35am PST

 

No Emily nije prihvaćala ne kao odgovor i udružila je snage s Kirsten Green, poduzetnicom koja se bavi rizičnim ulaganjima. Nakon toga, ulaganja i poticaji su krenuli i danas za proizvode ovog brenda postoji lista od preko 10 tisuća ljudi. S više od 400 zaposlenika, ovaj brend mnogi nazivaju i beauty brendom budućnosti. Tajna njegovog uspjeha leži u činjenici da je Emily svoj blog pretvorila u marketinški stroj budućnosti.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Glossier (@glossier) on Mar 24, 2019 at 8:34am PDT

 

Osnivačica naglašava da je uvijek postoji mjesta za napredak i da u svakom poslu, pa i njenom, novac ne znači uspjeh, već je pogonsko gorivo na putu prema uspjehu. Portal Into the Gloss i brend Glossier koji je iz njega izrastao predstavljaju savršen primjer suvremenog poslovanja koji uključuje riskiranje te praćenje želja korisnika i njihovo maksimalno uključivanje u čitavi proces. Emily Weiss je od svog brenda stvorila ono čemu mnogi teže, a to je stabilnost i vjernost kupaca kojima je maksimalno stalo da on opstane.

 

Piše: Ana Dukić

Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Pet lekcija koje smo naučili od uspješnih slavnih žena

Inspiraciju i motivaciju često tražimo u riječima poznatih uspješnih žena

Koje knjige čitaju uspješne žene?

Donosimo vam omiljene knjige uspješnih žena među kojima su Beyonce, Jessica Alba i Tyra Banks

Koji je vaš modni alter ego?

Ljeto donosi novi modni đir

Elle & Borboleta: potražite ekskluzivan ljetni paket s Borboleta narukvicom

Ne propustite ekskluzivan ljetni paket časopisa Elle s narukvicom by Borboleta! Odaberite između dva modela: 'klasičnu kombinaciju' - prepoznatljiv leptir u crvenoj boji na crnom koncu ili ljetnu verziju - leptir u nježno ružičastoj boji na koncu boje mente! Jedinstveno izdanje EllexBorboleta paketa s narukvicom po cijeni od 59,90 kuna potražite na svim kioscima od 20. srpnja! I požurite jer količine su ograničene

Upoznajte Nikicu Jurkovića

Umjetnik čiji izričaj odražava energiju modnog brenda

▲ Povratak na vrh