Pet brzih načina za ublažavanje stresa na poslu

21.02.2019.

Kako izbjeći burn-out na poslu?

Čak i ako volite svoj posao, on može biti izvor stresa. No, ne možemo uvijek imati vremena za rehabilitaciju nakon napornog radnog dana: dugi sat joge, večer u toplicama, a pogotovo nekoliko dana wellnessa za mnoge od nas je luksuz koji se ne može priuštiti. No, postoji nekoliko dokazanih načina kako se riješiti stresa, osvježiti misli i smiriti se. I gotovo bez ustajanja s radnog mjesta!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on Dec 20, 2018 at 6:52am PST

Prevarite živce

“Kada smo pod stresom, mišići trbuha se stišću, stvaraja se napetost u cijelom tijelu”, kaže Irina Kushnir, stručnjak za aromaterapiju i zdravlje. Ako imate stresan posao, pokušajte zamijeniti uobičajene čajeve i kavu s biljnim sokovima. Kamilica i đumbir umiruju probavni sustav i prigušuju jake emocije. A esencija lavande pomaže u obuzdavanju živaca.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on Jan 31, 2019 at 12:21pm PST

 

Dišite dublje

Stručnjak za respiratornu gimnastiku Brian Hessi preporučuje izvođenje jednostavnih, ali učinkovitih vježbi. Uzmite nekoliko polaganih, dubokih udaha kroz nos, izdahnite kroz usta. Učinite isto, ali s dodatnim radnjama: prekrižite ruke preko prsa, oslonite laktove na trbuh. Ova vježba će dati najveći učinak ako izdišete opuštajući glasnice – ali bolje je da u ovom trenutku nema znatiželjnih kolega pored vas.

Koristite pravu aromu

Pripremajući se za važne i teške pregovore, poželjno je na odjeću u kojoj namjeravate doći na sastanak nanositi nekoliko kapi ulja od sandalovine (ili ih nanijeti na kožu). Stručnjak za aromaterapiju Robert Tisserend objašnjava da neki mirisi smiruju za vrijeme stresnih situacija.

Uzmite time-out

Nije tajna da se napetost naglo povećava – i trebali biste je se odmah riješiti. Neka vam pravilo bude organizirati mali predah svakih sat vremena. Razgovarajte nekoliko minuta s kolegom o temama koje nisu vezane za posao, prošetajte se po katovima. Ova aktivnost će vam omogućiti da se opustite i počnete raditi sa svježim mislima.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on Feb 13, 2019 at 8:58am PST

 

Naučite se reći “Ne”

Psihologinja i autorica knjige “Snaga i mudrost: novi način za ženu” Priscilla Marotta kaže: “Žene često imaju problema s osobnim granicama. Razlog leži u činjenici da ne volimo razočarati ljude čije nam je mišljenje važno, a uvijek nastojimo izgledati bolje. ” Prije nego se dogovorite za još jednan odgovorni zadatak, odmjerite prednosti i mane prije nego što kažete da.

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram (songsofstyle)

Preporučujemo

Pročitajte i...

Ublažite stres na poslu uz ova tri jednostavna trika

Jednostavni trikovi koji će vam pomoći da barem malo ublažite stres i umor

Koji su najstresniji poslovi danas?

Novo istraživanje otkriva

Stručnjaci potvrđuju: stres je ipak dobar za nas

Psiholozi promijenili mišljenje o utjecaju stresa na naše zdravlje

Četriri trika za razbuđivanje koje možete isprobati kad ste umorni na poslu

Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći kad vas proljetni umor sasvim svlada

Sedam beauty proizvoda koje možete držati na poslu

Većinu svog dana provedemo na poslu zato je važno sa sobom uvijek imati i važne stvari

▲ Povratak na vrh