Pet jutarnjih navika uz koje ćete lakše započeti dan

07.11.2017.

Stara, dobro poznata poslovica kaže: “Po jutru se dan poznaje”. Svi smo ju čuli bezbroj puta, ali nismo ni svjesni koliko je ta rečenica istinita. Ako vam je jutro stresno i ispunjeno nezdravim navikama, to će zasigurno utjecati i na ostatak dana. Upravo zato primijenite neke od korisnih jutarnjih navika koje će poboljšati vaš život. Otkrijte ih u nastavku:

1. Prozračite sobu

Ujutro nakon spavanja otvorite prozor u sobi i duboko dišite 10 minuta. Pravi svježi zrak u prostoru važan je za miješanje zraka, kako bi se postigao zadovoljavajući stupanj kvalitete zraka. Osim toga, nedostatna opskrba kisikom otežava normalno funkcioniranje bijelih krvnih stanica koje sudjeluju u borbi protiv bakterija. Razina kisika u krvi također je povezana i s razinom serotonina, “hormona sreće”.

2. Istegnite se

Nagli pokreti nakon spavanja mogu prouzrokovati probleme jer je tijelo pomalo tromo nakon buđenja. Kako se to ne bi dogodilo, nakon jutarnje higijene, obavezno napravite vježbe istezanja. Ako ne znate kako se rade, raspitajte se kod prijateljica koje idu u teretanu ili potražite savjet na internetu.

3. Vježbajte

Nakon istezanja, tijelo nagradite vježbanjem. Ako odradite trening prije nagomilavanja obaveza, učinili ste pravu stvar. Vježbanje pojačava lučenje tzv. hormona sreće, pomaže vam da se razgibate i vedriji započnete dan. Uz to, vježbanje utiče na zdravlje, ali i na vitku liniju.

4. Napravite krevet

Ako ujutro napravite krevet, zbog toga ćete imati dvije koristi – prvo, završit ćete zadatak odmah nakon što ste se probudili tako da počinjete dan s malim povećanjem samopouzdanja i drugo, kada dođete kući umorni od radnog dana, zateći ćete lijepo namješten krevet i ništa neće stajati između vas i sna.

5. Doručkujte prije ispijanja kave

Možda je šalica kave vaš mali ritual kad ustanete, ali nemojte ju konzumirati na prazan želudac. Svima je poznato koliko je doručak važan, stoga doručkujte u miru i bez žurbe. Integralne žitarice s jogurtom i voće dobar su izvor energije.

Piše: B.P.
Foto: @pjsalvage Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Šest savjeta uz koje ćete i vi postati jutarnji tip osobe

Ako ujutro teško ustajete, možda je vrijeme da promijenite neke navike

Četiri koraka za zdraviji i kvalitetniji život tijekom cijele godine

Ova četiri jednostavna koraka pomoći će vam da očuvate svoje tijelo zdravim i poboljšate ukupnu kvalitetu života

Kako se uz samo jedan korak ujutro osjećati svježije?

Mnogi od nas se ujutro teško bude i imaju manjak energije tijekom jutra, no tog se problema možemo riješiti uz samo jedan laki korak

Sedam stvari koje možete napraviti prije odlaska u krevet kako biste si olakšali idući dan

Stvaranje dobrih večernjih navika može biti korisno za svakoga od nas jer će nas poštedjeti jutarnjeg stresa i olakšati ustajanje iz kreveta

Promijenite svoju jutarnju rutinu u pet jednostavnih koraka

Ovih pet koraka pomoći će vam da postanete produktivniji i osjećate se bolje tijekom cijelog dana

Pet savjeta koji će vam olakšati jutarnje buđenje

Stvaranje navike jutarnjeg buđenja može biti korisno za svakoga od nas jer će nas poštedjeti nervoze i olakšati ustajanje iz kreveta

▲ Povratak na vrh