Pet načina kako se smiriti kad ste pod stresom

14.11.2017.

Stres može biti ogroman teret za naš um i tijelo. Kad smo pod stresom teže spavamo, ne jedemo pravilno i općenito se loše osjećamo

No, uz nekoliko jednostavnih koraka možemo smanjiti razinu stresa i osjećati se bolje unatoč obavezama i pritiscima koje osjećamo.

Pazite kako spavate

Stres iznimno utječe na naše spavanje. Kad smo pod stresom spavamo ili premalo ili previše, no i tome možemo stati na kraj. Idite spavati ranije i svakog jutra namjestite alarm u isto vrijeme. Tako ćete stvoriti rutinu spavanja i “naučiti” svoje tijelo kad je vrijeme za spavanje unatoč brigama koje vam se vrte po glavi.

Ne jedite kako biste odagnali stres

Mnogi od nas kad su pod stresu posežu za utješnom hranom koja ja najčešće vrlo nezdrava za naše tijelo. Pazite što jedete jer hrana s primjerice previše šećera može dodatno pogoršati kako se osjećate dok ste pod stresom. Jedite uravnoteženo i osjećat ćete se bolje.

Skrenite si pažnju s negativnih misli

Kad smo pod stresom obično smo vrlo negativni i kritični sami prema sebi. U takvim je situacijama dobro posvetiti se nekoj aktivnosti koja će vam pomoći da se odmaknete od negative. Bavite se sportom, izađite s prijateljima ili pročitajte knjigu. Tako ćete se smiriti i zaboraviti na negativne misli.

 

 

Dignite razinu energije u tijelu

Stres također na nas djeluje tako da se osjećamo umorno i bez energije. Tome se možemo oduprijeti redovitim bavljenjem sportom, ali i multivitaminima i drugim dodacima prehrani koji će nam ojačati imunitet i podići razinu energije.

 

Preuzmite kontrolu nad stresom

Nemojte dopustiti stresu da vlada vama i vašim raspoloženjem. Borite se protiv problema, rješavajte ih jedan po jedan i potražite pomoć ako ih ne možete riješiti sami. Kako budete rješavali svoje probleme tako ćete se osjećati bolje i bit ćete ohrabreni za sve nove izazove.

Piše: N.B.
Foto: Verena Yunita Yapi on Unsplash

Preporučujemo

Pročitajte i...

Pet aplikacija za upravljanje financijama koje će vam pomoći kontrolirati troškove

Pametni telefoni su, kako je rekao Marshall McLuhan, produžetci naših osjetila i mogu nam pomoći u mnogočemu pa i u kontroliranju troškova

Tri jednostavna trika uz koje ćete uštedjeti vrijeme u danu

Dani su nam nerijetko prekratki za sve što smo naumili, no uz nekoliko trikova možemo uštedjeti puno vremena

Kako se lakše i brže fokusirati kad imate puno posla?

Ponekad nam je jednostavno vrlo teško koncentrirati se na posao neovisno o tome koji je faktor tomu razlog

Pet znakova da trebate mentalni odmor

Odmor, kojega često zanemarujemo, igra vrlo važnu ulogu u izgradnji i pomlađivanju tijela, a jednako je važan za dugoročno zdravlje koliko i san.

Kako provesti ugodnu večer kod kuće bez TV-a?

Nekad je puno jednostavnije isključiti mozak uz TV nego se posvetiti aktivnostima od kojih bismo mogli imati i neke koristi

▲ Povratak na vrh