Pet navika zbog kojih možete djelovati neprofesionalno na poslu

08.11.2017.

Otkrijte koje su to nepoželjne navike zbog kojih vaše sposobnosti i znanje mogu pasti u potpuno drugi plan na poslu

Ono što ste za vikend ne predstavlja ono što ste na radnom mjestu – i to je skroz normalno. Kad je riječ o poslovnom okruženju, stvari su ondje bitno drugačije. Vaše prisustvo je obavezno, radni kolege ne moraju biti vaši prijatelji, a poslijepodnevno drijemanje nije prihvatljivo.

Dobro je poznato da ćete napredovati u karijeri onoliko koliko uložite truda da budete što profesionalniji. No, neke navike u tome vam mogu samo odmoći. Otkrijte o kojim navikama je riječ i pokušajte ih što prije promijeniti.

@laurenconrad_com

1. Tipkanje po mobitelu i telefoniranje

Osim ako je vezano za posao, tipkanje po mobitelu i privatni razgovori odraz su neprofesionalnog ponašanja i neće se svidjeti ni jednom poslodavcu. Upravo zato pokušajte se suzdržati od provjeravanja društvenih mreža, dopisivanja s prijateljicom i prepričavanja sinoćnjih događaja za vrijeme radnog vremena. Koristite mobitel samo onda kada morate.

2. Ogovaranje na poslu

Ogovaranje, pričanje iza leđa i međusobni tračevi na poslu su ono što trebate maksimalno izbjegavati ako želite biti profesionalni i uspješni. Osim što smanjuje produktivnost, negativna posljedica ogovaranja je i stvaranje vrlo loše radne atmosfere.

3. Neuredno radno mjesto

Neuredan i neorganiziran radni prostor, gdje je sve razbacano, mnogima otežava koncentraciju. Gotovo je nemoguće održati fokusiranost kad stalno morate kopati po stvarima kako biste našli ono što vam treba. Uredno i učinkovito radno okruženje pomoći će vam da razmišljate jasnije i da održite tok misli.

@witanddelight_

4. Nepoštivanje kodeksa odijevanja

Svaka tvrtka ima svoja pravila odijevanja koja zaposlenici moraju poštivati, no neka pravila odijevanja vrijede na bilo kojem radnom mjestu. Mnogi ljudi se slažu u mišljenju da na poslu nema odjeći poput prekratkih suknjica ili vrućih hlačica, majica na bretele, dubokih proreza ili smjelih dekoltea. Sva ta odjeća djelovat će vrlo neukusno i neprofesionalno.

5. Konstantno kašnjenje

Kašnjenje na posao ponekad je neizbježno zbog gužve u prometu, loših vremenskih uvjeta ili nekog drugog opravdanog razloga. No, stalno i namjerno kašnjenje je nešto sasvim drugo. To je loša radna navika zbog koje se možete čini vrlo neprofesionalno.

Piše: B.P.
Foto: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Četriri trika za razbuđivanje koje možete isprobati kad ste umorni na poslu

Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći kad vas proljetni umor sasvim svlada

Sedam beauty proizvoda koje možete držati na poslu

Većinu svog dana provedemo na poslu zato je važno sa sobom uvijek imati i važne stvari

Pet savjeta uz koje ćete svojim kolegama postati suradnik iz snova

Većinu svog dana provodimo na poslu, zato je važno stvoriti dobre odnose s kolegama kako biste svi bili zadovoljni u radnom okruženju

Kako se riješiti stresa na poslu?

Otkrijte kako se riješiti najraširenije bolesti modernog doma

Pet znakova da je vrijeme za dati otkaz

Iako sama pomisao na otkaz u situaciji u kojoj živimo u Hrvatskoj stvara nelagodu, ponekad je upravo to ono što trebamo učiniti da bismo mogli napredovati i kretati se naprijed u svojoj karijeri

Što nikako ne biste smjeli raditi na vašem poslovnom računalu

Donosimo vam popis stvari na koje biste trebali obratiti pozornost za vrijeme rada na računalu u uredu

▲ Povratak na vrh