Pet navika zbog kojih možete djelovati neprofesionalno na poslu

08.11.2017.

Otkrijte koje su to nepoželjne navike zbog kojih vaše sposobnosti i znanje mogu pasti u potpuno drugi plan na poslu

Ono što ste za vikend ne predstavlja ono što ste na radnom mjestu – i to je skroz normalno. Kad je riječ o poslovnom okruženju, stvari su ondje bitno drugačije. Vaše prisustvo je obavezno, radni kolege ne moraju biti vaši prijatelji, a poslijepodnevno drijemanje nije prihvatljivo.

Dobro je poznato da ćete napredovati u karijeri onoliko koliko uložite truda da budete što profesionalniji. No, neke navike u tome vam mogu samo odmoći. Otkrijte o kojim navikama je riječ i pokušajte ih što prije promijeniti.

@laurenconrad_com

1. Tipkanje po mobitelu i telefoniranje

Osim ako je vezano za posao, tipkanje po mobitelu i privatni razgovori odraz su neprofesionalnog ponašanja i neće se svidjeti ni jednom poslodavcu. Upravo zato pokušajte se suzdržati od provjeravanja društvenih mreža, dopisivanja s prijateljicom i prepričavanja sinoćnjih događaja za vrijeme radnog vremena. Koristite mobitel samo onda kada morate.

2. Ogovaranje na poslu

Ogovaranje, pričanje iza leđa i međusobni tračevi na poslu su ono što trebate maksimalno izbjegavati ako želite biti profesionalni i uspješni. Osim što smanjuje produktivnost, negativna posljedica ogovaranja je i stvaranje vrlo loše radne atmosfere.

3. Neuredno radno mjesto

Neuredan i neorganiziran radni prostor, gdje je sve razbacano, mnogima otežava koncentraciju. Gotovo je nemoguće održati fokusiranost kad stalno morate kopati po stvarima kako biste našli ono što vam treba. Uredno i učinkovito radno okruženje pomoći će vam da razmišljate jasnije i da održite tok misli.

@witanddelight_

4. Nepoštivanje kodeksa odijevanja

Svaka tvrtka ima svoja pravila odijevanja koja zaposlenici moraju poštivati, no neka pravila odijevanja vrijede na bilo kojem radnom mjestu. Mnogi ljudi se slažu u mišljenju da na poslu nema odjeći poput prekratkih suknjica ili vrućih hlačica, majica na bretele, dubokih proreza ili smjelih dekoltea. Sva ta odjeća djelovat će vrlo neukusno i neprofesionalno.

5. Konstantno kašnjenje

Kašnjenje na posao ponekad je neizbježno zbog gužve u prometu, loših vremenskih uvjeta ili nekog drugog opravdanog razloga. No, stalno i namjerno kašnjenje je nešto sasvim drugo. To je loša radna navika zbog koje se možete čini vrlo neprofesionalno.

Piše: B.P.
Foto: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Kako se potpuno riješiti stresa prije nove radne godine?

Neovisno o tome vraćate li se na posao već sutra ili tek nakon Nove godine, vjerujemo kako u nju svi želite ući bez stresa

20 najljepših planera za 2018. godinu

Izdvojili smo najljepše planere uz koje ćemo lakše planirati i ostvariti sve uspjehe u 2018. godini

10 loših navika kojih se morate riješiti prije nego što uđete u novu godinu

Riješite se ovih 10 loših navika do kraja ove godine i u novu godinu uđite sretniji, ispunjeniji i zadovoljniji

Pet razloga zbog kojih se osjećate kao da ste zapeli na poslu

Bilo da smo nezadovoljni uvjetima na radnom mjestu ili smo jednostavno prestale napredovati, lako je osjećati se kao da smo zapeli na poslu

Kako uspješno preživjeti prvi dan na poslu – s crvenim ružem ili bez njega

Nakon skoro tri godine, u ponedjeljak 2. listopada sam ponovno imala prvi radni dan. Na novom poslu. U potpuno ženskom timu. Pritom smo nas tri (od četiri) zaposlene na isti dan

10 navika kojih se morate riješiti prije tridesete

Otkrijte koje nas navike sputavaju da napredujemo i budemo sretni i pokušajte ih što prije promijeniti kako biste si olakšali svakodnevicu

▲ Povratak na vrh