PINK RIBBON Story u suradnji s dm-om u borbi protiv karcinoma dojke

13.09.2019.

Cilj je ovog projekta opremiti onkološki odjel Opće bolnice Dubrovnik

Uskoro stiže listopad, koji se već tradicionalno obilježava kao mjesec borbe protiv raka dojke. Tim povodom, udruga P.I.N.K. life, vodeći lanac drogerija dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story odlučili su 1. listopada pokrenuti projekt ‘Pink Ribbon’, koji je jučer predstavljen u Zagrebu. Cilj projekta je prikupiti sredstva za rad Udruge P.I.N.K. life, kako bi se Opća bolnica Dubrovnik opremila infuzomatima i opremom za kiruršku salu u kojoj se operiraju onkološki bolesnici. Također, jedan od ciljeva je i realizirali projekte radionica kojima se pomaže u rehabilitaciji i boljem psihološkom stanju pacijenata.

‘Story je bio prvi i unazad osam godina ostao jedini lifestyle tjednik koji svoj jedan broj u listopadu posvećuje podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke. Izuzetno sam sretna i ponosna kad vidim pomake koji su se u tom razdobllju dogodili u svijesti naših čitatelja, naših celebrityja, i svekolike javnosti. Pokrenuli smo Story Pink izdanje, a zajedno s njim i Story Pink Day, svjesni moći, ali i odgovornosti koju imamo kao najčitaniji lifestyle časopis. K tome, najbrojnija Storyjeva publika su upravo žene, njih čak 88,5 posto i to u dobi od 20- 49 godina, a činjenica da Story ukupno tjedno dopire do 193,100 čitatelja obvezuje nas na akciju. Na akciju nas, nažalost, potiče i podatak da se u Hrvatskoj dnevno registrira šest novih slučajeva raka dojke, čak 20 posto žena je pritom mlađe od 50 godina’, izjavila je Zrinka Ferina, glavna urednica Storyja.

Iz Udruge P.I.N.K. life zahvalili su se Adria Mediji na dosadašnjoj suradnji, ali i dodali da se vesele i nadolazećem projektu. ‘Nadogradnja te suradnje ove godine je i dm, gdje će i sama manifestacija obilježavanja imati neki trag, a to je doniranje onkološkom odjelu OB Dubrovnik. Nadam se da će prikupljena sredstva biti dostatna te da će Udruga P.I.N.K. life nastaviti suradnju i iduće godine’, poručila je Nives Moric, predsjednica Udruge P.I.N.K. life.

Novoj suradnji raduju se i u dm-u. ‘Društvena odgovornost temelj je poslovanja dm-a od samih početaka, tako da je zapravo bilo sasvim prirodno da se uključimo u ovakvu aktivnost. Zajedno s kolegama iz Storyja, došli smo na ideju kako bismo mogli podržati ovaj projekt i senzibilizirati javnost. Brzo smo osmislili cijelu ideju i sami koncept. Srećom, pronašli smo i izvrsne partnere koji su se s nama uključili u organizaciju same manifestacije. Kroz listopad, u dm-u možete pronaći posebno označene proizvode, a kupovinom svakog od tih proizvoda, dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life’, izjavio je Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-a.

Fotografije: Filip Hofer

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh