Poznati hrvatski brend Matičnjak predstavio veliki redizajn i novi proizvod CBD Direct

05.02.2018.

Matičnjak, poznati brend u području proizvodnje hladno prešanih ulja i ostalih dodataka prehrani, krajem siječnja predstavio je kompletan redizajn hladno prešanih ulja i dodataka prehrani na bazi meda te brojne druge novosti u svom poslovanju

Osim kompletnog redizajna proizvoda, predstavljen je i novi proizvod pod nazivom CBD DIRECT – prehrambeni pripravak na bazi CBD-a i meda – jedinstven na našem tržištu. Novi proizvod CBD DIRECT uvjetovan prirodnim zakonima pripravak je koji sadrži čisti CBD, odnosno fitokanabinoid iz cvijeta biljke Cannabis sativa koji je u središtu najuzbudljivijih zbivanja u modernoj znanosti. CBD nema psihotropna svojstva a u kombinaciji sa medom je na sigurnom, zaštićen od oksidacije, traje dulje i ne gubi blagotvorna svojstva. Med kao najsavršeniji proizvod prirode sadrži sve elemente potrebne ljudskom organizmu, što ga čini nezaobilaznom namirnicom u prehrani.

CBD Direct

Osim novosti u asortimanu, predstavljena je nova web stranica www.maticnjak.hr, kao i svi profili na društvenim mrežama – Facebook, Instagram i LinkedIn, gdje možete pratiti sve novosti koje pripremaju u ovoj godini. Najavljen je nastavak edukacija i savjetovanja prvenstveno o CBD-u, ali i o drugim korisnim dodacima prehrani i prehrambenim proizvodima koji pomažu kod prevencije zdravstvenih tegoba.

Više o Matičnjakovim proizvodima možete pročitati na www.maticnjak.hr/proizvodi.

Matičnjak hladno prešana ulja

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Najljepše BERTA vjenčanice ravno s modnih pista New Yorka u Vesna SPOSU!

Prostor ekskluzivnog fashion storea Vesna SPOSA, za sinoćnju reviju pretvoren je u modnu pistu kakvom se mogu pohvaliti svjetski dizajneri. Što jedino i priliči svjetski poznatom brendu, BERTA. Dizajner koji vlada svjetskim modnim pistama, vjenčanice koje nas ostavljaju bez daha, vjenčanice koje želimo!

Kako je bilo na sajmu turizma PLACE2GO?

Na sajmu turizma PLACE2GO predstavio se časopis National Geographic Hrvatska u sklopu izložbenog prostora VisitUSA Croatia

Glumica i glazbenik postali nova lica brenda Replay!

Jedna od najposebnijih Replay kolekcija do sada, dobila je dodatnu nadogradnju priče kroz kompletan twist u novoj kampanji – nova lokacija snimanja i nova lica poznatog talijanskog brenda!

Od idejnog začetnika popularnog La Štruka dolazi novi zagrebački suvenir

Pet godina nakon što je pokrenut La Štruk, jedna od najpopularnijih turističkih gastro destinacija u Zagrebu, njegov idejni začetnik osmislio je novi zagrebački suvenir

▲ Povratak na vrh