Weekend Media Festival dio legendarnog Monopolyja

27.06.2019.

Najveći komunikacijski festival u regiji uključen u najpoznatiju društvenu igru na svijetu

Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regiji dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene obiteljske društvene igre Monopoly. U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi u 114 zemalja svijeta, sudjelovali su hrvatski građani dajući svoje prijedloge što bi voljeli vidjeti na igraćoj ploči. Tako je među većim hrvatskim gradovima i otocima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim ljepotama svoje mjesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom.

 

 

„Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopolyju. To nam samo potvrđuje ono što oduvijek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta”, izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.

Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj, ne samo među brojnim stručnjacima iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posjetitelja te postao nezaobilazan dio druženja uz Monopoly.

 

 

„Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posjetitelja. Broj klinaca koji posjećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da djeca naših prijatelja i suradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate što se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmjenjujem Dylan Dogove, poslala sliku kartica Monopolyja s Weekendom. A i ja sam kao dijete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopolyja koji je postao hit u kvartu u kojem sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobivaju neko sasvim novo značenje“, istaknuo je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.

 

Najbolji Weekend u godini održat će se od 19. do 22. rujna u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posjetitelja, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tijekom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.

Za više informacija pratite wekendmediafestival.com.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Tko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici doznajte na Weekend Media Festivalu

Novinari koji prate rad hrvatskih političara ocjenjivat će političke PR-ovce s kojima su u svakodnevnoj komunikaciji

Kako preživjeti seks, laži i nekretnine te zašto mladi ljudi odlaze iz Hrvatske?

Weekend Masterclass u Grand Park Hotelu Rovinj dovodi Jean-Claude Bivera, jednog od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova

Weekend Goes Global party

Weekend Goes Global je po prvi put na festival doveo međunarodne glazbene zvijezde, belgijski DJ duo 2manyDJs.

Sensa očarala Rovinj!

Sensa Experience zen oaza je u sklopu Weekenda Media Festivala nudila posjetiteljima prirodne metode opuštanja

Pripremite plesne cipele, večeras počinje 11. Weekend Media Festival!

Diva hrvatske glazbene scene i najpopularniji jazz pjevač večeras otvaraju jedanaesto izdanje najboljeg Weekenda u godini uz bezvremenske hitove

Još samo tri dana dijeli nas do najboljeg Weekenda u godini

Zanimljiva predavanja gostiju iz Francuske i Njemačke te spektakularan party program, samo su djelić onoga što nas čeka ove godine u Rovinju

▲ Povratak na vrh