5 glavnih trendova koji će odrediti budućnost beauty industrije

25.09.2019.

Što nas sve očekuje?

Svijet ljepote danas se razvija brzo, a ponekad i nepredvidivo. Naime, glavne trendove više ne postavljaju samo proizvođači; moraju se prilagoditi zahtjevima potrošača i odgovoriti na sociokulturne promjene u društvu. Neki fenomeni se kod nas još nisu pojavili zbog objektivnih okolnosti, ali to ne znači da neće biti utoliko zanimljivije naučiti o njima i isprobati na sebi, pa krenimo!

Koža na dijeti

Kada bi proizvođače pustili na slobodu, dnevno bismo nanosili deset različitih krema i seruma. Moramo se već i ovako pomiriti s činjenicom da se u Aziji o koži brinu stoljećima te su prije nekoliko godina brendovi tu tradiciju uzdigli na rang trenda. I preplavili nas serumima, uljima, losionima, zaštitnim proizvodima, koje bismo trebali nanositi jedan za drugim, ne zaboravljajući klasične kreme. Takvo prosipanje više nije bitno. Objave na društvenim mrežama kozmetičara i ljubitelja proizvoda ljepote pozivaju na štednju u njezi. Njihov argument: stanice mogu apsorbirati samo određenu količinu tvari. Ostali, čak i najskuplji prozivodi, ostaju bez posla. U najgorem slučaju izazivaju iritaciju kože, što se očituje svrbežom i osipima. Stoga su odbačeni nedavni trendovi, poput multimaskiranja, njege u deset koraka i pet kozmetičkih postupaka tjedno. Važno je držati kožu na dijeti, smanjujući njezinu prehranu na minimum. Pod hashtagovima #skindiet i #skipcare, korisnici objavljuju ne samo zdravu hranu, već i fotografije kozmetičkih proizvoda koji su zamijenili cijeli arsenal, kao i fotografije toaletnih torbica prije i nakon prinudnog detoksiranja. Shvativši da mogu zaraditi, marke su pokrenule proizvodnju univerzalnih krem ​​seruma, losiona s uljem i balzamom “za sve tipove kože”.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Sep 23, 2019 at 9:00am PDT

Clean beauty

Sljedeći trend je čista ljepota. U prodaju su u velikom broju izašli proizvodi bez parabena, sulfata, mineralnih ulja i eko-ambalaže. Iako stručnjaci uvjeravaju kako je koncentracija sumnjivih tvari koju kozmetika navodno sadrži apsolutno bezopasna, fobija potrošača i dalje raste. “Kad ljudi saznaju da proizvod ne sadrži parabene ili sulfate, smiruju se i ne pokušavaju shvatiti s čime su zamijenjeni”, požalio se predsjednik Clarinsa Christian Courtin. “A među prirodnim sastojcima ima i otrova.” Ponekad zamjena parabena samo pogoršava stvari. Na primjer, neke marke koriste med kao konzervans. Ali med je alergen. Njegova reakcija s ostalim sastojcima na koži je nepredvidiva. ” Eminentni američki dermatolog Nicholas Perricon, tvorac vlastitog branda Perricone MD, u potpunosti se slaže s Christianom Courtinom te uvjerava da je optimalna količina prirodnih sastojaka u formuli 20%. Više je besmisleno. Što se tiče eko pakiranja, prazne staklenke i boce mogu se donijeti u trgovinu kako bi ih ponovo napunili vodeći računa o prirodi i štedeći proračun.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Sep 10, 2019 at 9:36am PDT

Želim znati sve

Drugi napredni fenomen su kožni intelektualci. Ova je titula dodijeljena kozmetičkim stručnjacima. Oni koji pažljivo prate bilo koje pojave u svijetu ljepote, temeljito proučavaju sastav i mogućnosti novih proizvoda. Svjesni su svih trendova, tračeva i horor priča. Koriste svu kozmetiku i gadgete. Spremni provesti sate pregledavajući konzultante, svađaju se na forumima i u komentarima o bilo kojem pitanju. Kožni intelektualci troše ogromne količine na nove uređaje, proizvode, tretmane. Oni danas formiraju javno mišljenje. A to znači i trendove. Nije tajna da odjeli za razvoj brenda aktivno uzimaju u obzir internetske trendove. Ali ozbiljan nedostatak kožnih intelektualaca je taj što žele pronaći tajni trik, osuditi marku za sabotažu ili pronaći inkriminirajući dokaz. Usput, spomenuta histerija s parabenima uglavnom leži upravo na njihovoj savjesti. Ipak, sjajno je što su zahvaljujući njima beauty potrošači danas postali puno sofisticiraniji i napredniji. A neki su mitovi i horor priče, nadamo se, zauvijek zaboravljeni.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Aug 25, 2019 at 8:54am PDT

Ja, robot

Aparati su provalili vrata kozmetičkih salona. Čišćenje, masaža, anticelulit, protiv akni i ostali uređaji postali su važan dio arsenala korisnika ljepote. Pogotovo u azijskim zemljama. Japanske i korejske prodavaonice prepune su uređajima. Istina, na kojem mjestu ih iskoristiti, europski potrošač često neće moći pogoditi. Na primjer, kako vam se sviđa aparat za usta? Pomaže u uklanjanju nazolabijalnih bora i učvršćivanju. A silikonski prsten protiv oticanja nogu? Napredni kućni uređaji učinit će sve bez napora s vaše strane. Oni će očistiti pore, ublažiti napetost oko očiju i vrata, sušiti akne ciljanim laserskim snopom i zategnuti kožu ultrazvukom, mišićnom stimulacijom ili vibracijskom masažom. Proizvođači poseban naglasak stavljaju na LED uređaje koji obnavljaju kožu izlaganjem svjetlosti. Paradoks: spremni smo platiti tisuću kuna za staklenku napredne kreme, ali škrtit ćemo na masažeru ili LED lampici za borbu protiv akni za isti novac.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty) on Aug 21, 2019 at 6:52am PDT

Sestrinstvo

U beauty oglašavanju dominiraju teme feminizma i ženskog prijateljstva. Čini se da holivudski skandal s maltretiranjem, aktivnim promicanjem seksualne tolerancije i ravnopravnosti spolova nije ostavio izbora za redatelje, scenariste i trgovce. Priopćenja za parfeme ne slave njihovu seksualnost i senzualnost, kao prije, već žensku neovisnost, snagu i povezanost. Charlize Theron u J’adoreovom novom oglasu za Dior, prvi put hoda ne sama, već u društvu istomišljenika. Cate Blanchett, nepromjenjivo lice linije Si, Giorgio Armani, ima čitavu međunarodnu zabavu s kineskom glumicom Elaine Yiu i top-modelima svjetske klase – Engleskinjoma Adwoa Aboahom i Portugalkom Sarah Sampaio. A novi ženski miris, Calvin Klein, predstavljaju dvije glumice Lupita Nyong’o i Saoirse Ronan odjednom. Pod sloganom Ja sam žene oni nas pozivaju da se ne takmičimo, već da pomažemo jedne drugima. Poslušajte ovu poruku, uništite muške stereotipe o ženskom prijateljstvu, pomozite ženama … i da, ne zaboravite kupiti parfem za sebe!

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Zašto sve češće vidimo znak kanabisa na beauty proizvodima?

Novi sastojak se sve češće pojavljuje na policama beauty brendova

Stigla je prva šljokičasta maska za lice

Brend Too Faced je predstavio svoj prvi proizvod za njegu kože, a radi se o šljokičastoj maski za lice

Prepoznaje li beauty industrija konačno modele s oblinama?

I dok je u modnoj industriji primjetan sve veći angažman plus size modela, kozmetički brendovi još uvijek nisu odlučili u kojem smjeru 'puše vjetar'

▲ Povratak na vrh