Brz povratak u uske traperice

07.01.2015.

Koje namirnice više konzumirati u tjednima dugog i sivog siječnja kako biste ponovno stali u omiljeni skinny jeans?

Praznično obilje na stolu ostavilo je trag na tijelu koje smo posljednjih dana bombardirali velikom količinom hrane (a ne planiramo stati bar još koji dan). Nekontrolirani unos slasnih zalogaja, pokazala su istraživanja, uzrokuju širenje našeg želuca, čiji se obujam može i udvostručiti. Posljedica, čak i kada želimo smanjiti obroke, je divovski apetit.

Odlazak na rigoroznu dijetu kako bi uklonili nakupljene praznične kilograme, brojni nutricionisti nikako ne preporučuju, jer tijelo na gladovanje neće uzvratiti pozitivno. Ono će najčešće uzvratiti oslabljenim imunitetom, malaksalošću i time postati podložno gripu, prehladi i virusima.

Kako biste zavarali neobuzdan osjećaj gladi i tijelu priuštili čišćenje i to bez dijeta, pomaže pametan odabir zalogaja. Čišćenje tijela definitivno je neophodno i uz više kretanja je najbolji izbor nakon praznika.

 

Zdrava hrana

 

Banana

Obiluje kalijem koji pomaže pri uklanjanju viška vode iz organizma, a jedna banana sadrži čak 450 mg ovog elementa. Prirodni šećeri fruktoza, saharoza i glukoza odličan su izvor energije za tijelo, pa konzumirajući bananu zavaravamo lažne osjećaje gladi koji nas često dovode do zabranjenih zalogaja koji su uzročnici masnih jastučića, dok su vlakna kojima banana obiluje ključni u ubrzavanju metabolizma.

Žitarice

Cijela zrna žitarica su najbolje prijateljice probave, ali i sitosti zahvaljujući obilju dijetalnih vlakana koji smanjuju osjećaj gladi. Biljna vlakna u zobi i ječmu povoljno utječu na smanjenje kolesterola, dok sve žitarice sadrže pentoze tj. sluz koja ima laksativno djelovanje i regulira šećer u krvi.

Zeleni čaj

Vjeerni saveznik za kojim valja da posegnete najmanje tri puta dnevno, jer glavni sastojak zelenih listića je katehin. On naime ubrzava izgaranje kalorija, time i masnoća do čak 40%.

Cimet

Omiljeni zimski začin poželjno je što duže zadržati u ishrani. Prstohvat cimeta svakodnevno posut po voću ili u mlijeku regulira najveći okidač gladi u tijelu – inzulin. Cimet smanjuje i kolesterol u tijelu.

Mahunarke

Izaberite vašu omiljenu mahunarku i konzumirajte je za glavni obrok nakon kojeg će vas osećaj sitosti pratiti najmanje četiri sata. Naime mahunarke nose nadimak “mesa za siromašne” jer sadrže bogat proteinski sastav, nizak glikemijski indeks, od minerala i vitamina tu su željezo, kalcij i magnezij u visokim količinama. Ubrzavaju metabolizam i rješavaju vas osjećaja gladi.

Zdrava hrana

 

 

 

Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Ove namirnice ne želiš u svojoj kuhinji!

Živi zdravo i uštedi na budžetu!

ELLE 5 beauty minuta: Simona Antonović

Poznata make-up artistica otkrila nam je svoju beauty rutinu!

Nova knjiga poznatog fotografa Rankina posveta je umjetnosti make-upa

Kroz ekstravagantne radove nastale u kolaboraciji s make up artistom Marcom Antonijom

Doručak u čaši s cimetom

Cimet okus niskih temperatura

▲ Povratak na vrh