ELLE Intervju: Jelena Skendžić, osnivačica Skintegre

10.03.2020.

Saznali smo sve o omiljenom domaćem beauty brendu!

Ako redovito pratite naše beauty članke, zasigurno ste vidjeli da smo nedavno pisali o pojavlivanju jednog domaćeg beauty brenda u britanskom Vogueu. Riječ je, naravno, o Skintegri i serumu Architech, a nama se ovaj impresivni uspjeh učinio kao odličan povod za intervju s osnivačicom, Jelenom Skendžić. Ispričala nam je i sve o počecima brenda, kako razvija nove proizvode, koje od njih sama upotrebljava u svojoj beauty rutini, te što priprema u budućnosti.

 

Nedavno smo pisali o tome kako se vaš serum Architect pojavio u britanskom Vogueu. Čestitamo! Ispričajte nam kako je došlo do tog velikog uspjeha?

Sasvim slučajno, kontaktirali su nas prvo mailom, a zatim i telefonski, te su nas istaknuli kao mlade nade beauty industrije u sklopu “Face it” kampanje. I meni je još uvijek teško povjerovati da se sve to uistinu dogodilo tako. Ta kampanja je imala za cilj istaknuti indie brendove koji predvode novi val na kozmetičkom tržištu – visokokoncentrirane proizvode formulirane sukladno najvišim dermatofarmaceutskim standardima. Ne znam niti kako su nas pronašli, niti zašto smo im se istaknuli, ali osvanuli smo na listi 40 novih, pažljivo odabranih brendova koji mijenjaju sliku beauty industrije.

Vratimo se na početak – zanima nas kako je sve počelo. Kako je došlo do odluke stvaranja brenda? Vaš background je beauty novinarstvo i blog, zar ne?

Tako je, godinama sam radila kao beauty urednica, blogerica i kolumnistica. Smatram da je upravo to intimno poznavanje kozmetičke industrije dovelo do stvaranja brenda poput Skintegre. Htjela sam stvoriti velik i kvalitetan, a 100% domaći projekt u kojem će sudjelovati naši formulatori, farmaceutski tehničari, dizajneri – projekt koji će preokrenuti hrvatsku beauty industriju naopačke i probuditi ju iz zimskog sna. Skintegra nije samo brend, nije samo proizvod. Skintegra je pokret koji je kozmetičkim konzumentima dao nešto novo i dotad neviđeno, te apsolutno i iz temelja prodrmao sve hrvatske kozmetičke proizvođače koji sada rade puno inovativnije, modernije i konkretnije formulacije. Skincare entuzijasta poput mene to uistinu veseli! :)

 Atomic, Amphibian, Lunar, Lumion, kako smišljate zvučna imena vaših seruma?

Svaki proizvod ima svoju priču koja je konceptualno i razvojno posve drugačija od svih ostalih proizvoda te je na neki način i osobna – stoga nemam jednoznačan odgovor. Primjerice, UNA je dobila ime po mojoj nećakinji Uni koja je prva isprobala proizvod na svojem atopijskom dermatitisa, a ujedno dolazi iz keltske riječi ‘oonagh’ koja označava janje. S obzirom da je to jedini Skintegra proizvod koji je dovoljno nježan za mame i bebe, meni je to bila savršena analogija. Istovremeno, radi se o kremi koja je univerzalna, neutralna i dermatološki ispitana na atopičnoj i alergičnoj koži – odakle možemo zaključiti da joj kratica UNA uistinu odgovara.

Pojavilo se mnogo brendova, gotovo cijeli pokret, koji se transparentno odnosi prema svojim korisnicima, navodeći svaki sastojak do najsitinijih detalja. Čini mi se da ste se vi najviše potrudili oko toga- za svaki proizvod, uz temeljiti opis proizvoda, postoje i dodatne informacije: ključni sastojci i prednosti, upute za korištenje, česta pitanja…Tako jednostavna, a genijalna ideja- jednostavno popisati za što je koji sastojak seruma/kreme zaslužan, pomoći korisnicima oko odabira najboljeg proizvoda za njihov specifični tip kože/ problem…Mislite li da je ogroman uspjeh brenda uslijedio i zbog takvog, iskrenog i prijateljskog odnosa prema korisnicima?

Svakako. Neovisno o tome jeste li već pronašli pravu kombinaciju proizvoda i sastojaka za sebe ili ne, ono što nas izdvaja je potpuno Skintegra-centričan pristup koji u fokus uvijek stavlja naše korisnice, Skintegrice. Od nas u bilo koje vrijeme možete dobiti savjet o proizvodima, odgovor na bilo kakav upit vezano za proizvode i mini-edukaciju o sastojcima. Dapače, u središtu Zagreba imamo i savjetovalište u koji možete navratiti po savjet o kombiniranju proizvoda i sastojaka.

Vaši su proizvodi odlično formulirani, tko sudjeluje u smišljanju novih formula?

Naš najuži tim trenutačno čini 17 članova i konstantno rastemo, a s vanjskim je suradnicima ta brojka otprilike duplo veća. To su s tehničke i proizvodne strane farmaceuti, mikrobiolozi, kemijski inženjeri, kontrolori kvalitete, ali i odjel marketinga i prodaje za hrvatsko i inozemno tržište.

 Unatoč prihvatljivim cijenama, proizvodi djeluju vrlo luksuzno, od ambalaže do papirnatog pakiranja…Tko je zadužen za dizajn?

Čitav dizajn i brending radi moj brat Branko. Na stranu što smo obitelj (a što puno olaškava cijelu priču), stvarno moram reći da ga smatram jednim od najtalentiranijih grafičkih dizajnera i da njegov rad nikad ne razočara. :)

Osim webshopa, otvorili ste i dućan- je li vas on dodatno približio kupcima? Poznata je vaša odlična korisnička podrška na socijalnim mrežama- može li se i u  dućan doći po savjet, popričati o proizvodima, isprobati ih, dobiti stručno mišljenje oko pravog odabira?

Naravno da da! Ustvari naš dućan je prvenstveno i zamišljen kao mjesto gdje možete doći na razgovor s našim susretljivim savjetnicama, pitati sve što vas zanima, a na kraju i kupiti proizvode ako želite. U našem savjetovalištu možete isprobati teksture i osjećaj na koži, a za svaki kupljeni proizvod dobijete i komplimentarni tester nekog drugog proizvoda koji bi vam mogao odgovarati, obzirom na opisani tip i stanje kože.

Vjerojatno i sami upotrebljavate Skintegra proizvode, otkrijte nam koji su vam osobno najdraži, koje redovito koristite u vlastitoj beauty rutini? Koje druge beauty brendove cijenite?

Ne samo da ih upotrebljavam, nego ne koristim ništa drugo osim Skintegre izuzev maski za lice – a i to samo dok ne napravimo nešto svoje. :D Primjerice, volim Oskia i Dr. Dennis Gross maske, a cijenim i Omoroviczu kao brend. Radi se o tome da vidim naše proizvode iznutra (ne samo izvana) te jedino u njih polažem potpuno povjerenje jer je moja koža osjetljiva i sklona nepravilnostima. Trenutačno sam u fazi da već dugo ne koristim nikakav puder, eventualno korektor zbog ludog ritma koji mi posao povremeno nameće. Stres, putovanja i pogrešna prehrana još su uvijek okidači za moju osjetljivu kožu, ali dobra njega sve vrlo brzo vrati u normalu. Moji najdraži SK proizvodi su Atomic, Amphibian, Spectra, Clarion i Infrared – oni su baš svakodnevni u mojoj njezi lica.

Nedavno ste predstavili novi  proizvod – serum Infrared. Po čemu je poseban, kome je namijenjen?

Meni! :-) Šalu na stranu, Infrared uistinu jest skrojen po mojoj mjeri – savršen je za osjetljivu, dehidriranu kožu sklonu upalnim procesima, jača hidrolipidnu barijeru kože, a bez osjećaja težine i masnoće.

Za kraj nam otkrijte pripremate li neke nove proizvode? Čemu se možemo veseliti u budućnosti?

Da, u razvoju su maske za lice i BB krema s visokim zaštitnim faktorom! Mislim da će ova vijest razveseliti brojne Skintegrice.

 

Piše: Jasna Rausavljević

Fotografije: privatni album Jelene Skendžić, Instagram

Pročitajte i...

Kako prestati dodirivati lice

Trikovi koji će vam pomoći da što manje dodirujete lice

Vrijeme je da se otarasimo ove loše navike

Uz ovih 10 kultnih ulja koža će vam doslovno blistati!

Pronašli smo najbolje primjerke za ultimativnu njegu lica!

Manikura koju ćemo obožavati ovog proljeća

Instagram voli #rainbowmanicure

Huda Kattan napokon predstavila i njegujući proizvod!

Huda beauty baca se u preparativnu kozmetiku

Tri Kleopatrine beauty tajne koje su učinkovite i u 21. stoljeću

Donosimo vam tri rituala koja su činila sastavni dio Kleopatrine beauty rutine, a koji su i danas izrazito učinkoviti

▲ Povratak na vrh