Jeste li probali čudotvorni Budwig doručak?

03.09.2018.

Tajna je u kombinaciji nemasnog sira, ulja i sjemenki lana

 Znamo da je doručak najvažnije obrok i da treba biti zdrav, no postoje razlike u načinima pripreme i kombinaciji namirnica te rezultatima koje daju. Njemačka biokemičarka Johanna Budwig  shvatila je važnost esencijalnih masnih kiselina za zdravlje te na temelju svojih otkrića razvila metodu kojom se ljudi koriste ne bi li uravnotežili narušenu ravnotežu stanica i spriječili pojavu mnogih bolesti. Uvidjela je da pojedine namirnice mogu preventivno djelovati na pojavu kardiovaskularnih bolesti, dijabetesa, nekih vrsta raka i mnogih drugih bolesti.

Lanene sjemenke su najbolji izvori omega 3 masnih kiselina koje u kombinaciji s proteinom poput nemasnog sira stvaraju spoj lipoprotein od kojeg su napravljene membrane naših stanica.

Iz ovih otkrića nastao je takozvani Budwig doručak za kojeg mnogi tvrde da je put do ozdravljenja i kada su u pitanju teške bolesti.

Recept za Budwigovu kremu:
4 žlice svježeg zrnatog sira
2 žlice organskog lanenog ulja
1 žlica lanenih sjemenki
voće i orašasti plodovi po želji

U posudu stavite svježi sir, prelijte ga s lanenim uljem i dobro pomiješajte štapnim mikserom sve dok ne dobijte kremastu teksturu, a cjelokupno ulje nije sljubljeno sa sirom.
Smjesu prelijte preko lanenih sjemenki koje ste prethodno samljeli u aparatu za mljevenje kave.
Ručno promiješajte sastojke, pa preko svega dodajte komadiće voća poput banana, šljiva, šumskih bobica te nekolicine orašastih plodova poput oraha i badema. Budwigovu kremu pojedite najkasnije 20 minuta od kada ste ju pripremili.

Piše: V.S.

Foto: Instagram/@attiliobertuzzo

Preporučujemo

Pročitajte i...

Zašto je važno kupati se u morskoj soli?

Ubrzanje metabolizma, smanjenje celulita i anti-aging u šaci soli

Zdravi doručak kojeg vole i djeca

Slatki zdravi doručak koji dugo drži sitim

Ženska ljepota i zdravlje nalaze se u lanu

Harmonizira hormone, popravlja ten, štiti kosti i zglobove, ublažava migrenu, uklanja toksine...

Kako pravilno započeti dan?

Doručak je s razlogom najbitniji obrok u danu

Što jesti nakon vježbanja?

Otkrijte koje će vam namirnice dati potrebnu energiju nakon vježbanja

Navike zbog kojih ste stalno umorni

Vrijeme je da uvedete promjene u svoj svakodnevni život

▲ Povratak na vrh