Kako miriše Amerika?

23.02.2018.

Proenza Schouler su se napokon odvažili i zakoračili u svijet parfema svojim prvim mirisom Arizona

Dizajnerski duo iza američke modne kuće koja je lani proslavila petnaesti rođendan, Jack McCollough i Lazaro Hernandez, željeli su kreirati parfem koji će vjerno predočiti američki identitet brenda pa je i ime odabrano u tom duhu. Pomisao na Arizonu – nepregledan Divlji Zapad – odabrana je kao apstraktna asocijacija na Ameriku koja će kupcima već pri prvom susretu prenijeti vrijednosti Proenze, čak i ako nikada ranije nisu čuli za brend ili ne poznaju PS dizajnerski kod.

Sve to destilirano je u slatkom, laganom mirisu koji se temelji na dualitetu i odražava partnerstvo (profesionalno i osobno) McCollougha i Hernandeza. Odabrane su dvije ključne note – nježna cvjetna podloga irisa, koja pomalo podsjeća na ljubičicu – i cvijet kaktusa koji jednom godišnje cvjeta u pustinji Sonora u Arizoni. U istoj je pustinji snimljena i odlična reklamna kampanja za parfem. “Pokušali smo stvoriti miris prostranstva, neistražene prirode, neke jedinstvene energije”, pojasnili su dizajneri inspiraciju iza imena, koncepta i u konačnici, samog mirisa. Parfem je predstavljen za vrijeme Njujorškog tjedna mode glamuroznim tulumom kojem su prisustvovale i brojne poznate ljubiteljice PS estetike.

Piše: M.K.
Foto: @proenzashcouler

Preporučujemo

Pročitajte i...

Yves Saint Laurent: Predstavljen novi parfem za žene, LIBRE!

sinoć je neo-renesansna palača u samom srcu Zagreba, Muzej Mimara, odisala luksuzom i mirisnim potpisom Yves Saint Laurenta

Kako izgleda zima u modnoj viziji poznatog dvojca?

Nova kampanja brenda Proenza Schouler

Twinset predstavlja svoj parfem kojim slavi ženstvenost

Dora Bagriche, francusko-alžirska parfumeristica odabrala je profinjene mirisne note za svaki od ovih ideala tako kreirajući prvu Twinset Milano parfemsku vodicu

▲ Povratak na vrh