Kako se brinuti za kožu prije i poslije treninga?

20.04.2019.

Odgovori dermatologa na najčešća pitanja

Kada pripremamo kožu za trening ili se opuštamo poslije njega, pojavljuju nam se mnoga pitanja i nedoumice oko toga što zapravo smijemo, a što ne smijemo stavljati na kožu prije nego što započnemo s treningom i kako se za nju najbolje brinuti poslije naprezanja. Odgovore na ta i sva ostala pitanja otkrijte u nastavku.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on Jun 14, 2018 at 3:32pm PDT

Koje proizvode treba imati u toaletnoj torbici kada se radi o sportskoj kozmetici?

Prije svega – sredstvo za čišćenje kože: tonik ili gel, mlijeko za suhu kožu. Treba ih koristiti prije treninga – iz razloga što se tijekom vježbanja, kada dođe do obilnog znojenja lojne žlijezde blokiraju, što uzrokuje iritaciju, upalu i druge neugodne posljedice. Također, ako se trening održava na otvorenom, potrebna vam je krema za sunčanje – SPF ne niže od 30.

Smijemo li vježbati našminkani?

Šminkanje se ne preporučuje. Nema stroge zabrane, ali vrijedi uzeti u obzir da se stanje kože može pogoršati, ako nosite šminku. Najbolje je prethodno oprati svu kozmetiku – koža bi treba disati.
To se posebno odnosi na masnu i kombiniranu kožu s tendencijom upala: s povećanjem cirkulacije i ubrzavanjem metaboličkih procesa tijekom vježbanja, efekti šminke neće dugo trajati. Ako je šminka potrebna, upotrijebite mineralni prah – on će apsorbirati sebum. S normalnim tipom kože, sasvim je moguće izdržati trening s make-upom, ali nakon fizičke aktivnosti svakako treba temeljito oprati lice.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on Nov 8, 2018 at 5:54am PST

 

Kako se brinuti za vašu kožu nakon intenzivnog vježbanja?

Lice

Nakon treninga očistite kožu lica od viška znoja i sebuma. Ako je trening održan u bazenu, operite se tonikom za ispiranje proizvoda koji sadrže klor. Nakon nanošenja hidratantne kreme, ako je koža suha, možete staviti hidratantnu masku. Ako imate masna kožu s upalom, koristite masku za čišćenje nekoliko puta tjedno.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on Jul 4, 2018 at 8:08pm PDT

Tijelo

Nakon treninga najbolje je očistiti kožu i napraviti piling. Također dobar izbor – anti-stres proizvodi i tretmani: nakon povećanja razine mliječne kiseline u mišićima opuštanje nije suvišno. Osim toga, nakon vježbanja, protok limfnih žlijezda i metabolički procesi su poboljšani, zahvaljujući takvim tretmanima, oporavak nakon treninga će biti puno bolji.

Od čega se treba suzdržati prije i poslije treninga?

Prije treninga izbjegavajte štetne tvari: na primjer, ne možete koristiti kozmetiku s voćnim kiselinama (pilinge). To vrijedi i za tretmane – mogu dodatno oštetiti kožu, a ovdje se, osim pilinga ubrajaju i tretmani čiščenja lica.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh