Ljepota nadahnuta prošlošću

17.07.2019.

Hommage à la Beauté kolekcija

U elegantnom Zinfandel’s restoranu hotela Esplanade predstavljen je novi luksuzni kozmetički brend Neva1918 Hommage à la Beauté. Petnaest novih proizvoda utjelovljuju stoljeće ljepote, jer su tri nove kolekcije cvjetnih mirisa – ljubičice, jorgovana i nebeske ruže, nadahnute prvom hrvatskom kozmetikom za njegu žene – Optodermom.

 

 

Pod sloganom „Savršenstvo zdravlja i ljepote“, tvrtka Rave, preteča današnje Neve, početkom 20. stoljeća oglašavala je kozmetičke proizvode koji su vrlo inovativno osmišljeni, pakirani i pozicionirani prema tadašnjoj ženi. Tako je jedna vrlo inovativna te za to doba izuzetno napredna kozmetička kolekcija – Optoderma – nudila suvremenoj ženi bogate kreme za ljepotu s mirisnim notama ljubičice, jorgovana i nebeske ruže, čiji je upečatljivi, a opet profinjeni dizajn primjenjiv i atraktivan i za današnju suvremenu ženu.

 

 

Ponosni na stogodišnju tradiciju kozmetičke proizvodnje farmaceutske kvalitete, inspiracija za nove kozmetičke proizvode pronađena je upravo u fundusu tvrtke Rave i njegovim jedinstvenim proizvodima. Novi kozmetički brend – Neva1918 Hommage à la Beauté – doslovno je odavanje divljenja i počasti ljepoti s početka 20. stoljeća, jer se tri nove kolekcije temelje upravo na savršeno ženstvenim, romantično profinjenim, uvijek suvremenim cvjetnim mirisima – ljubičice, jorgovana i nebeske ruže.

 

 

Ipak, suvremenoj ženi je potrebna cjelovita njega, stoga će svaka mirisna linija nove Neva1918 kolekcije nuditi paletu kozmetičkih proizvoda, poput:
• hidratantnog gela za tuširanje pakiranog u praktičnu bocu na pumpicu,
• mirisne kreme bogate formulacije za njegu cijelog tijela,
• pouzdanog deo roll-ona profinjenog mirisa,
• brzoupijajućeg suhog ulja za intenzivnu njegu kože i kose,
• hranjive kreme pakirane u praktičnu retro tubicu za njegu kože ruku i noktiju.

 

 

Kozmetički proizvodi iz Neva1918 ponude neodoljivo podsjećaju na Optoderma proizvode jer detalji Art Nouveau ilustracija savršeno pristaju modernoj ambalaži te joj dizajnerski, vizualno daju dodatnu, premium vrijednost i prepoznatljivost na polici. Povrh toga, odabir jedinstvenih mirisa suvremenoj ženi nudi jednu sasvim novu dimenziju njege, bez konkurencije.

Fotografije: Press

Preporučujemo

Pročitajte i...

Tom Ford se okušava u dermatologiji

Renesansni čovjek seli u laboratorij

Sve što nismo znali o pravilnom čišćenju lica

Kako pripremiti svoje lice za daljnju njegu

10 beauty gadgeta koje se isplati isprobati

Ako vam je dosadila uobičajena rutina njege lica

▲ Povratak na vrh