Magična hrana koja ublažava anksioznost

19.04.2016.

Nimalo ograničavajuć režim prehrane koji u tijelu stvara osjećaj smirenosti

Ako vas svakodnevni osjećaji nervoze i stresa redovito tjeraju prema frižideru, pazite što birate! Dobar odabir hrane može znatno utjecati na popravljanje ili pogoršavanje vašeg stanja.

Štoviše, kako piše Dr. Uma Naidoo za Harvard Health, ispravan način prehrane, bogat unos vode, izbjegavanje alkohola i kofeina, kao i neka druga prehrambena pravila znatno mogu olakšati osjećaje anksioznosti.

Za početak, nemojte preskakati obroke. To dovodi do naglog pada razine šećera u krvi koji pogoršava probleme s anksioznošću. Kako biste jeli zdravo te se mogli opustiti i lakše nositi s anksioznošću, Dr. Naidoo preporuča redoviti unos sljedećih namirnica:

  1. Povećajte unos magnezija. On se nalazi u povrću mesnatih listova, mahunarkama, sjemenkama, orašastim plodovima i cjelovitim žitaricama.
  2. Jedite više cinka. U prijevodu, jedite kamenice, indijske oraščiće, jetricu, govedinu i žumanjke.
  3. Omega-3 masne kiseline koje se u najvećim količinama nalaze u ribi (poglavito lososu) pripomažu smanjenju anksioznosti.
  4. Probiotici su vaši prijatelji, točnije kiseli kupus, kiseli krastavci i kefir trebali bi postati dio vaše svakodnevne prehrane.
  5. I konačno, kralj zdrave hrane – avokado. Hrana bogata B vitaminima, kao što je to avokado ili badem, pomaže oslobađanju neuroprijenosnika serotonina i dopamina koji stabiliziraju vaše raspoloženje.

 

Dakako, ukoliko se borite s ozbiljnim oblikom anksioznosti, tradicionalnu terapiju hrana ne može zamijeniti, ali ne može ni škoditi. Avokado i žlicu u ruke, navalite na guacamole!

 

Foto: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh