Upoznajte novo lice Chanelove Petice

15.11.2016.

U Bratislavi je upravo završeno predstavljanje novog reklamnog filma za L'Eau s Lily-Rose Depp

Ja sam dan i noć, pitanje i odgovor, staložena i neumjerena.

Trenutačna i beskonačna, umjetnica i muza, ranjiva i nepobjediva, razaram i stvaram.

Poznaš me i ne poznaš.

L’Eau, nova Chanelova Petica.

Chanel No.5 L'Eau

 

Sudeći prema komentarima na reklamni film za L’Eau, novu Chanelovu Peticu, koji je u samo dva tjedna skupio gotovo milijun pregleda, očito su vršnjakinje Lily-Rose oduševljene izgledom te 17-godišnjakinje, koliko i eksplozivnom reklamom zaraznog ritma.

Ovo je prvi put da Chanelov film ne prati pravocrtnu priču, nego je sličniji oživljenoj ‘instagramskoj’ stranici Lily-Rose ili bilo koje druge pripadnice milenijske generacije.

Režirao ga je majstor glazbenih spotova Johan Renck. Njegov dinamični redateljsko-montažni pristup i originalna glazba Kristera Lindera pokazali su se kao pun pogodak.

L’Eau, miris svih mirisa

Najpoznatiji i najprodavaniji parfem na svijetu, popularna Petica, postoji od 1921. Poput svega što je izgradila famozna Mademoiselle Coco, prepun je paradoksa, koji su buteljirani i u njegovoj pomlađenoj verziji.

L’Eau predstavlja novo poglavlje parfemske legende s mirisnim potpisom Chanelova ‘kućnog nosa’ Oliviera Polgea. Istodobno je svjež i senzualan jer ga čini koktel iskričavih citrusnih i nježni cvjetnih nota ylang-ylanga, majske ruže i jasmina iz Grassea. Tijekom čitava dana vibrira u ritmu vašeg pulsa emanirajući drvenaste bazne note toplog cedra i bijelog mošusa.

Baš kao što i dolikuje parfemskom klasiku kojim je započela era parfema kakve poznamo danas i na kojem je nastala čitava dinastija (ne samo) mirisa, L’Eau utjelovljuje pripadnica uspješne glazbeno-filmske dinastije.

 

 

Je suis Lily

Lily-Rose Depp Chanel No.5 L'Eau

Kako je kći holivudskog glumca Johnnyja Deppa te francuske pjevačice i glumice Vanesse Paradis, koja je i sama bila Chanelovo zaštitno lice, nimalo ne čudi da je i sama Lily-Rose postala glumica i Chanelovo zaštitno lice.

„Ništa ti neće pasti s neba, neovisno o tome što ljudi mislili“, kaže Lily aludirajući na svoje slavne roditelje.

Prije dvije godina debitirala je u filmu Kevina Smitha Tusk (Kljova), kada je odlučila ući u svijet glume malim koracima. Ali ove jeseni ne samo da ima glavnu ulogu u Chanelovoj reklami nego i u čak dva igrana filma, u La danseuse (Plesačici) Stéphanie di Giusto i u Planetariumu Rebecce Zlotowski uz Natalie Portman.

Lily-Rose je prepuna paradoksa. Djeluje poput bezbrižne i zaigrane predstavnice eklektična milenijske generacije, ali otkriva sasvim drugačiju stranu svoga života.

„Vrlo rano sam morala naučiti živjeti pred očima javnosti. Odmalena sam na društvenim mrežama pa ljudi imaju dojam da znaju tko sam. Ali ne znaju. Vrlo sam diskretna i povučena osoba“, otkriva Lily i dodaje da se zbog toga itekako može poistovjetiti s motom Chanelove nove Petice: „Poznaš me i ne poznaš.“

Znači li to da na društvenim medijima ne pokazuje svoje pravo lice? „Recimo da sam drugačija osoba u stvarnom životu. Takvi smo svi, zar ne? Nekada sam bila mnogo prisutnija na društvenim mrežama, ali postovi su mi sada vezani uz rad. Sve više mi je stalo do toga da svoj život zadržim za sebe. Volim biti doma, ne izlazim baš nešto“, otkriva Lily-Rose.

Što misli o svojoj ulozi Chanelova zaštitnog lica? „Nikad u životu nisam ni pomislila da bih mogla biti povezana s Peticom. Odrasla sam s idejom Chanela kao brenda svih brendova. Ovo mi je nadrealno iskustvo“, iskrena je Lily.

„Parfem mi omogućuje da izrazim svoju ženstvenost, da imam miris koji sam sama odabrala. L’Eau mi odgovara jer mi svojom toplinom pruža dojam ugodne dobrodošlice“, otkriva Lily-Rose.

Je li je tako toplo dočekao i Karl Lagerfeld? „O, je… Jako mu se divim. Vrlo je velikodušan, ali prije svega je genij.“

#YouKnowMeAndYouDont #NewChanel5

Tekst: Mihaela Batinić
Foto: press

Preporučujemo

Pročitajte i...

Šetnja Parizom: Olivia Palermo u savršenoj jesenskoj jakni

Trendseterica u vjetrovki Karl Lagerfeld

Gigi Hadid potjerala youtuberku s modne piste Chanela

Supermodel nema vremena za smicalice

LVMH će osnovati modnu nagradu u čast Karla Lagerfelda

Dodjela nagrada za mlade dizajnere LVMH zakazana je 4. rujna u Parizu

▲ Povratak na vrh