Ove namirnice imaju iznenađujuće puno ugljikohidrata

16.05.2017.

Umjesto njih možete slobodno pojesti i tanjur tjestenine

Kada pričamo o ugljikohidratima, prvo što trebamo znati da je njihov unos individualna stvar. Iako većina portala o zdravoj prehrani savjetuje izbjegavanje ugljikohidrata, nemamo svi isti organizam te njihova redovita konzumacija ne utječe isto na svakoga. Ipak, njihov unos poželjno je smanjiti. S obzirom da na njihov spomen prvo pomislimo na kruh ili tjesteninu, istražili smo u kojim se još neočekivanim namirnicama krije iznenađujuće velik postotak ugljikohidrata.

1. Mango. Samo jedan komad ovog slatkog voća u sebi nosi 50g ugljikohidrata. No dobro je znati da uz to sadrži i dnevnu dozu vitamina C.

2. Gazirana pića. Već znamo da su ova pića puna šećera, ali u jednoj limenci nalazi se i 39 grama ugljikohidrata!

3. Grožđice. Jedna mala kutija ima 34 grama ugljikohidrata.

4. Banane. Jedna velika banana odličan je izvor kalija, magnezija i vlakana, ali sadrži i 34 g ugljikohidrata.

5. Kvinoja. Ona je uvijek bolja opcija od običnog kruha zbog velike količine vlakana i proteina koju ima, ali također ima i 39g ugljikohidrata u jednoj šalici kvinoje.

6. Jogurt. Ako birate voćne, slatke jogurte, unijet ćete više od 40g ugljikohidrata s porcijom od 200-ak grama.

Foto: Profimedia
N.K.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Što zapravo jedu holivudske zvijezde?

Sada i vi možete probati meni baziran na raw i vegan delicijama za kojima je poludio cijeli Hollywood

Loše spavate? Možda je kriva vaša večera!

Ono što jedemo i koliko pojedemo tijekom večere znatno utječe na kvalitetu našeg sna

Što jesti prije, a što poslije treninga?

Uporno vježbate, a nikako da smršavite? Otkrijte što radite krivo

Napokon zadovoljna

Pet jednostavnih načina da se osjećam zadovoljno

Provjerite činite li baš sve što je u vašoj moći da se osjećate bolje. Što je najbolje, ništa vas neće koštati!

Zdrava hrana

Namirnice koje smanjuju vašu želja za slatkim

Ove ukusne i zdrave namirnice možete jesti bez grižnje savjesti

food

Free Style dijeta

Umjesto izgladnjivanja, dovoljna je mala promjena pristupa prehrani i fizičkoj aktivnosti da sebe i svoje tijelo počnete doživljavati, pa... kao svoje

▲ Povratak na vrh