Ove namirnice imaju iznenađujuće puno ugljikohidrata

16.05.2017.

Umjesto njih možete slobodno pojesti i tanjur tjestenine

Kada pričamo o ugljikohidratima, prvo što trebamo znati da je njihov unos individualna stvar. Iako većina portala o zdravoj prehrani savjetuje izbjegavanje ugljikohidrata, nemamo svi isti organizam te njihova redovita konzumacija ne utječe isto na svakoga. Ipak, njihov unos poželjno je smanjiti. S obzirom da na njihov spomen prvo pomislimo na kruh ili tjesteninu, istražili smo u kojim se još neočekivanim namirnicama krije iznenađujuće velik postotak ugljikohidrata.

1. Mango. Samo jedan komad ovog slatkog voća u sebi nosi 50g ugljikohidrata. No dobro je znati da uz to sadrži i dnevnu dozu vitamina C.

2. Gazirana pića. Već znamo da su ova pića puna šećera, ali u jednoj limenci nalazi se i 39 grama ugljikohidrata!

3. Grožđice. Jedna mala kutija ima 34 grama ugljikohidrata.

4. Banane. Jedna velika banana odličan je izvor kalija, magnezija i vlakana, ali sadrži i 34 g ugljikohidrata.

5. Kvinoja. Ona je uvijek bolja opcija od običnog kruha zbog velike količine vlakana i proteina koju ima, ali također ima i 39g ugljikohidrata u jednoj šalici kvinoje.

6. Jogurt. Ako birate voćne, slatke jogurte, unijet ćete više od 40g ugljikohidrata s porcijom od 200-ak grama.

Foto: Profimedia
N.K.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Što jesti prije i nakon treninga?

Nema dobrog treninga bez kvalitetne prehrane

Pet malih trikova za održavanje vitke figure

Uz ova univerzalna pravila lako ćete održavati vitku figuru tijekom cijele godine

Superhrana za detoksikaciju i podizanje imuniteta

Ako ste već u režimu tjelovježbe i zdrave prehrane, razmislite o uključivanju ovih namirnica u svoju rutinu

Savršen matcha latte koji možete pripremiti kod kuće

Na omiljenom zdravom blogu Deliciously Ella pronašli smo savršen recept za matcha latte koji možete pripremiti sami kod kuće

▲ Povratak na vrh