Ove namirnice imaju iznenađujuće puno ugljikohidrata

16.05.2017.

Umjesto njih možete slobodno pojesti i tanjur tjestenine

Kada pričamo o ugljikohidratima, prvo što trebamo znati da je njihov unos individualna stvar. Iako većina portala o zdravoj prehrani savjetuje izbjegavanje ugljikohidrata, nemamo svi isti organizam te njihova redovita konzumacija ne utječe isto na svakoga. Ipak, njihov unos poželjno je smanjiti. S obzirom da na njihov spomen prvo pomislimo na kruh ili tjesteninu, istražili smo u kojim se još neočekivanim namirnicama krije iznenađujuće velik postotak ugljikohidrata.

1. Mango. Samo jedan komad ovog slatkog voća u sebi nosi 50g ugljikohidrata. No dobro je znati da uz to sadrži i dnevnu dozu vitamina C.

2. Gazirana pića. Već znamo da su ova pića puna šećera, ali u jednoj limenci nalazi se i 39 grama ugljikohidrata!

3. Grožđice. Jedna mala kutija ima 34 grama ugljikohidrata.

4. Banane. Jedna velika banana odličan je izvor kalija, magnezija i vlakana, ali sadrži i 34 g ugljikohidrata.

5. Kvinoja. Ona je uvijek bolja opcija od običnog kruha zbog velike količine vlakana i proteina koju ima, ali također ima i 39g ugljikohidrata u jednoj šalici kvinoje.

6. Jogurt. Ako birate voćne, slatke jogurte, unijet ćete više od 40g ugljikohidrata s porcijom od 200-ak grama.

Foto: Profimedia
N.K.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Zdrava vruća čokolada za zimske vikende

Stigao nam je Advent, a s njim i grad prepun slastica na svakom koraku. No, nezdravim slatkišima lako je odoljeti kad imamo savršene zdrave zamjene poput ove vruće čokolade za koju vam danas donosimo recept

Što zapravo jedu holivudske zvijezde?

Sada i vi možete probati meni baziran na raw i vegan delicijama za kojima je poludio cijeli Hollywood

Loše spavate? Možda je kriva vaša večera!

Ono što jedemo i koliko pojedemo tijekom večere znatno utječe na kvalitetu našeg sna

Što jesti prije, a što poslije treninga?

Uporno vježbate, a nikako da smršavite? Otkrijte što radite krivo

Napokon zadovoljna

Pet jednostavnih načina da se osjećam zadovoljno

Provjerite činite li baš sve što je u vašoj moći da se osjećate bolje. Što je najbolje, ništa vas neće koštati!

Zdrava hrana

Namirnice koje smanjuju vašu želja za slatkim

Ove ukusne i zdrave namirnice možete jesti bez grižnje savjesti

▲ Povratak na vrh