Ove namirnice imaju iznenađujuće puno ugljikohidrata

16.05.2017.

Umjesto njih možete slobodno pojesti i tanjur tjestenine

Kada pričamo o ugljikohidratima, prvo što trebamo znati da je njihov unos individualna stvar. Iako većina portala o zdravoj prehrani savjetuje izbjegavanje ugljikohidrata, nemamo svi isti organizam te njihova redovita konzumacija ne utječe isto na svakoga. Ipak, njihov unos poželjno je smanjiti. S obzirom da na njihov spomen prvo pomislimo na kruh ili tjesteninu, istražili smo u kojim se još neočekivanim namirnicama krije iznenađujuće velik postotak ugljikohidrata.

1. Mango. Samo jedan komad ovog slatkog voća u sebi nosi 50g ugljikohidrata. No dobro je znati da uz to sadrži i dnevnu dozu vitamina C.

2. Gazirana pića. Već znamo da su ova pića puna šećera, ali u jednoj limenci nalazi se i 39 grama ugljikohidrata!

3. Grožđice. Jedna mala kutija ima 34 grama ugljikohidrata.

4. Banane. Jedna velika banana odličan je izvor kalija, magnezija i vlakana, ali sadrži i 34 g ugljikohidrata.

5. Kvinoja. Ona je uvijek bolja opcija od običnog kruha zbog velike količine vlakana i proteina koju ima, ali također ima i 39g ugljikohidrata u jednoj šalici kvinoje.

6. Jogurt. Ako birate voćne, slatke jogurte, unijet ćete više od 40g ugljikohidrata s porcijom od 200-ak grama.

Foto: Profimedia
N.K.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Superhrana za detoksikaciju i podizanje imuniteta

Ako ste već u režimu tjelovježbe i zdrave prehrane, razmislite o uključivanju ovih namirnica u svoju rutinu

Savršen matcha latte koji možete pripremiti kod kuće

Na omiljenom zdravom blogu Deliciously Ella pronašli smo savršen recept za matcha latte koji možete pripremiti sami kod kuće

Što jesti za bolji san?

Donosimo vam listu namirnica koje će vam pomoći da mirnije spavate

Zašto u dijetu trebate uključiti celer?

Jeste li znali da celer sadrži tzv. negativne kalorije što znači da ih naše tijelo dok ga jedemo sagorijeva više nego što ih on sam ima?

Dva odlična recepta koja možete pripremiti za ponedjeljak

Kuća-posao, posao-kuća.... I tako pet, za neke i šest dana u tjednu...

Pet trendova u prehrani koje će svi prakticirati ove godine

Zdrava prehrana jednako je važna kao i vježbanje i dovoljno sna, a svake godine nameću nam se razni novi trendovi i nove zdrave namirnice

▲ Povratak na vrh