Ljepota

Vježbam, a ne mršavim! Zašto?

Sve dok vježbate kako biste poboljšali kvalitetu života, usput ćete i smršavjeti. U svim ostalim slučajevima - brzo ćete odustati

Nivea Aqua Effects

Večernja njega lica

Počnete li odlaziti u krevet nakon nježnog pilinga i u društvu dobre maske, budit ćete se znatno sjajnijeg i vedrijeg izgleda

Dior Miss Dior Natalie Portman

Staro za novo

U okršaju između parfemskih klasika i njihovih mirisnih inačica, tko osvaja vaš nos (i srce)?

Dita Von Teese vizual

Cheap&Chic

Zašto trošiti bogatstvo na parfeme kad postoje oni koji su prihvatljivi cijenom koliko i mirisom

Givenchy Dahlia Noir

Lude za parfemima

Napokon istraživanje o parfemskim ukusima Hrvatica, žena ovisnih o mirisima

food

Free Style dijeta

Umjesto izgladnjivanja, dovoljna je mala promjena pristupa prehrani i fizičkoj aktivnosti da sebe i svoje tijelo počnete doživljavati, pa... kao svoje

Serge Lutens

Samozatajni alkemičar snova Serge Lutens

Slavni parfemski nos i vizionar Serge Lutens objavio je monografiju ‘Berlin to Paris’ koja je promovirana i sjajnom izložbom u Parizu

Scognamiglio

Koju šminku najviše vole Hrvatice?

Najviše kupujemo maskare i pudere, a toliko smo opsjednute lakovima da im ruževi i sjenila sve teže konkuriraju

La Roche-Posay

Kozmetičke navike Hrvatica

Podjednako trošimo na kreme za lice i na čistače, ali kad je riječ o pomlađujućim zahvatima, radije ulažemo u tijelo

Omiljeni parfemi

Naši omiljeni parfemi

Otkrijte koje parfeme Hrvatice obožavaju (i zašto)

Orrea Light collage

Kako nastaju beauty trendovi?

U kakvoj su vezi sajam automobila i nova nijansa bronzera? Stručnjaci za trendove već sad znaju što će biti ‘in’ za dvije godine. Kako je to moguće?

Maybelline calendar

Tko su najveći potrošači mladosti?

Stanovnici Sjeverne i Južne Amerike, gdje se izvede 55% svih kirurških zahvata u svijetu, a slijede ih stanovnici pacifičke Azije

Maybelline 2011

Novi svjetski beauty poredak

Znate li u kojim zemljama žene ne kupuju parfeme, ali obožavaju kreme? Gdje nemilice troše na šminku, a štede na proizvodima za kosu?

▲ Povratak na vrh