Pet ideja za užinu prije vježbanja

17.02.2018.

Često ne znamo što pojesti prije vježbanja, a da se istovremeno napunimo energijom i osjećamo lagodno. Zato vam donosimo nekoliko prijedloga

Prije vježbanja važno je pojesti nešto što će vam dati energije, a istovremeno neće ostaviti težinu u želucu i neće nam smetati dok izvodimo vježbe u teretani, na jogi ili bilo kojoj drugoj vrsti rekreacije koju prakticiramo. Zato vam u nastavku donosimo pet prijedloga za užinu prije vježbanja:

Banane

Banane su pune šećera što će vam dati brzi nalet energije u tijelu, a i nemaju puno kalorija pa su sjajan obrok prije vježbanja kad vam treba nešto lagano.

Punozrnati kruh

Punozrnati kruh s malo avokada ili nekog drugog voća ili povrća punog zdravih masti, dat će vam dovoljno energije za intenzivno vježbanje, a neće vam ostaviti težinu u želucu.

Jabuke i maslac od kikirikija

U ovu vrstu užinu se kunu zdravi food blogeri diljem svijeta. To je odlična kombinacija šećera, zdravih masti i proteina, a svi su nam oni važni u zdravoj izbalansiranoj prehrani, posebno kad redovito vježbamo.

Granola pločice

U ove pločice možete staviti orašide, sjemenke i suho voće i tako sami pripremiti savršenu užinu za prije vježbanja. Tako ćete odjednom unijeti šećere, proteine i zdrave masti koje vam trebaju kako bi vam dali energiju i dulje vas držali sitima.

Orašidi

Orašasti plodovi su puni zdravih masti i dulje drže razinu šećera u krvi visokom što rezultira time da se dulje osjećamo sitima. Savršeni su za konzumaciju prije vježbanja, a obožava ih i Meghan Markle.

Piše: N.B.
Foto: Brenda Godinez on Unsplash / Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Trčanje zimi? Zašto ne!

Vanja Knežević otkriva čari zimskog trčanja

Kako se zaštititi od upale mišića

Zdravi načini kako ublažiti zloglasni muskulfiber

Što se zaista događa s tijelom kada jedete noću?

Kako noćni obroci utječu na težinu i dobrobit?

▲ Povratak na vrh