Pet malih trikova za održavanje vitke figure

09.06.2018.

Uz ova univerzalna pravila lako ćete održavati vitku figuru tijekom cijele godine

Na jednom smo mjestu okupili pet zlatnih pravila kojih bismo se trebali pridržavati tijekom cijele godine ne samo kako bismo ostali vitki, nego i kako bismo bili zdravi i osjećali se energično. Otkrijte ih u nastavku.

Jedite polako

Nikada ne jedite u žurbi. Sjednite za stol, ne tipkajte na mobitel i ne gledajte TV dok jedete. Fokusirajte se na obrok, žvačite dugo i uživajte u hrani. To je praksa koju njeguju Francuskinje koje su poznate po vitkim figurama, ali i tome da znaju uživati.

Popijte čašu tople vode na prazan želudac

Iako ovo ne zvuči kao najugodnija praksa, posebno ne ljeti, čaša tople vode kojoj možete dodati i limun, potiče probavu i priprema tijelo za obrok. Pijte je ujutro i pola sata prije obroka.

Male porcije

Ne umarajte vlastito tijelo velikim i teškim porcijama koje ono dugo probavlja i tako se umara. Uz to, nemojte brojati kalorije već pazite da na tanjuru imate zastupljeno vlaknasto povrće, ugljikohidrate iz žitarica, kao i proteine iz mesa ili biljaka (ovisno o tome jedete li meso ili ne).

Pazite na grickalice

Između doručka i ručka, te ručka i večere posegnite za zdravim grickalicama. U tim periodima tijekom dana često ogladnimo pa posegnemo za uredskim slasticama, pekarskim proizvodima ili nekim drugim nezdravim namirnicama koje nam se nađu na putu. Zato isplanirajte te situacije unaprijed i sa sobom nosite voće, bademe ili neko drugo orašasto voće ili pak štapiće povrća i humus ili guacamole.

Voda

Zaboravite na onu legendu o dvije litre vode dnevno i radije obratite pažnju na to da vam mokraća treba biti gotovo prozirna i bez mirisa. U protivnom ne uzimate dovoljno vode i trebate je piti više tijekom dana.

Piše: N.B.
Foto: Taylor Kiser ,Brooke Lark on Unsplash

Preporučujemo

Pročitajte i...

Što je švedska dijeta i kako je primijeniti svakog dana?

Švedska dijeta je jedna od najpopularnijih u svijetu, no što ona uopće podrazumijeva i kako je primijeniti?

12 pogrešaka koje radimo u teretani

Kako izbjeći bolove u leđima, upalu mišića i ozljede?

Sedam stvari koje Meghan Markle radi kako bi ostala u formi

Kraljevsko vjenčanje je iza ugla, a evo što sve Meghan Markle čini kako bi ostala u formi

Kako se Blake Lively vratila u formu nakon trudnoće?

Trener poznate glumice otkrio je kakav joj je trening pripremio za vraćanje u formu nakon druge trudnoće

Kako su ove Oskarovke vježbale da bi došle u formu za neke od najzahtjevnijih uloga koje su odigrale?

Uloge u akcijskim filmovima mogu biti fizički zahtjevne kako za muškarce tako i za žene

15 namirnica koje morate uključiti u svoju prehranu ako želite zdravo smršavjeti

Donosimo vam listu "supernamirnica" koje će vam pomoći u zdravom gubljenju kilograma , a istovremeno spriječiti kronične bolesti i povećati koncentraciju

▲ Povratak na vrh