Sedam zdravih koraka do ravnog trbuha

08.02.2018.

Ravan i toniran trbuh ne postiže se samo vježbama za trbuh ili tzv. trbušnjacima

Vjerujemo da na svijetu ne postoji žena koja voli masne naslage oko struka. Zimi svoje nedostatke uspješno pokrivamo odjećom, ali za nekoliko mjeseci ništa nas više neće moći spasiti od pogleda na plaži. Kako biste spremno dočekali ljeto, donosimo vam nekoliko jednostavnih koraka uz koje ćete svoj trbuh dovesti do savršenstva. Otkrijte ih u nastavku teksta:

1. Jedite žitarice za doručak

Najbolji izbor za zdravlje, ali i ravan trbuh je doručak koji se sastoji od različitih vrsta žitarica. Žitarice su izvor biljnih vlakana koje pozitivno utječu na tanji struk. Preporučuje se dnevni unos od 25 do 30 grama.

2. Više spavajte

Povećanje ukupnog broja sati spavanja i dobra kvaliteta sna tijekom noći povećavaju gubitak masti. Tajna uspjeha je u dovoljnom broju sati spavanja preko noći (od sedam do osam), kao i u jutarnjem buđenju koje svakoga dana mora biti u isto vrijeme.

3. Pijte zeleni čaj

Vjerojatno ste već nebrojeno puta čuli o svim blagodatima zelenog čaja, a znanstvena istraživanja tome su dodala i podatak da ljudi koji piju dvije ili više šalica zelenog čaja na dan, gube šest puta više masnih naslaga na trbuhu od onih koji ga ne piju.

4. Izbjegavajte stresne situacije

Iako mnogi misle da nije tako, ali stres uistinu uzrokuje debljanje. Naime, znanstvenici su dokazali kako stres povećava procese koji povećavaju nakupljanje masnog tkiva, u pravilu na struku, stražnjici i bedrima. Lijek za to je samo dobro raspoloženje

5. Večerajte integralne žitarice

Večera koja se sastoji od integralnih žitarica (smeđa riža, komad integralnog kruha od pšenice) održava trbuh glatkim i ravnim. Integralne žitarice bogate su vlaknima koja su djelotvorna na funkciju digestivnog trakta, što dovodi do smanjenja problema s crijevima.

6. Vježbajte

Osim prehrane, veoma je važno imati i neku fizičku aktivnost. Maksimalno učinkovite aktivnosti za sagorijevanje masnoće na području trbuha su kardio vježbe: hodanje, trčanje, vožnja bicikla i sl. Izaberite nešto što vam se sviđa i budite ustrajni.

7. Svedite alkohol na minimum

Osim visoke kaloričnosti, alkohol često dovodi i do prejedanja. Prije nego što posegnete za čašom piva ili vina, sjetite se da se od alkohola deblja i da će vam se biti teško riješiti suvišnih kilograma i masnog tkiva.

Piše: B.P.
Foto: @oliviarink

Preporučujemo

Pročitajte i...

Kako zdravo izgubiti kilograme?

U želji da izgubimo višak kilograma, često posežemo za radikalnim dijetama i iscrpljujemo organizam, a dugoročni rezultati izostaju

Naučite birati namirnice

Donosimo vam mali vodič kroz sezonsku prehranu

4 namirnice koje nutricionisti kupuju za mršavljenje

Ako netko zna što je najzdravije i najučinkovitije za gubljenje viška kilograma onda nutricionisti znaju!

Kako nam posao može skratiti život za 3 godine?

Znate li da tjelovježbe umjerenog intenziteta u trajanju od 2,5 sata tjedno ima enormne zdravstvene dobrobiti?

Fotografije dana: David Beckham

O da, on itekako radi na svome isklesanome tijelu, a ove fotografije to dokazuju

7 najvećih neprijatelja lijepe kože

Koliki je utjecaj vanjskih faktora i načina života na izgled kože najbolje govori i termin u kozmetičkoj industriji – bihevioralno starenje. Otkrijte glavne krivce koji ubrzavaju starenje kože

▲ Povratak na vrh