Senzualne vježbe uz koje ćete blistati ove jeseni

10.10.2018.

Kineziologinja Ana Kuhanec Brašnović predstavlja set vježbi koje će oduševiti žene

Jesenski mjeseci izvrsno su vrijeme kada veću brigu možemo posvetiti sami sebi. Za sve hladnije dane pred nama, kineziologinja Ana Kuhanec Brašnović, koja godinama razvija koncept Ana Sensual fitnessa, predstavlja set vježbi koje će oduševiti žene.

 

“Kružne kretnje pobuđuju senzualnost i ženstvenost te razvijaju pozitivan i potpuno drukčiji osjećaj za vlastito tijelo, a sam proces tjelovježbe ovim način postaje zadovoljstvo. Ovim jedinstvenim tjelesnim iskustvom osim što budite vlastitu ženstvenost, podižete razinu samopouzdanja, opuštate um te se emocionalno uravnotežujete što je u konačnici i cilj. Vježbanje s emocionalnom komponentom danas je potreba svake žene, a nakon što žena osvijesti uzroke svojih strahova te prirodnim kretnjama prođe kroz nelagodu i sram u mogućnosti ste osjećati vlastito tijelo u potpuno novoj dimenziji. Za početak je potrebno usvojiti bazu vježbi te upoznati tehnike disanja koje pogoduju opuštanju te spontano nakon određenog vremena prepustiti se “putovanju” kroz ovu jedinstvenu tjelovježbu.” – priča nam Ana te vas upoznaje sa nekoliko vježbi koje možete i same isprobati.

 

Ove vježbe mogu se izvoditi u bilo kojem prostoru i potrebna nam je samo prostirka. Kako bi izvođenje bilo što ugodnije preporučamo glazbu koja vam osobno najviše odgovara kao podloga. Ove vježbe možete izvoditi i u društvu prijateljica što će sigurno biti zabavnije i predstavljat će manji teret.

 

Anin studio u svojih trinaest godina iskustva predstavlja sinonim za  profinjenu žensku oazu, a u njemu su vježbale brojne Hrvatice. Cilj studia je briga o psiho-fizičkom zdravlju žena i podizanju razine kvalitete njihovih života.

 

 „Nakon dugogodišnjeg obrazovanja i 13 godina uspješnog rada, stvaranja i ulaganja ponosna sam što smo svakodnevno činimo korak više. Apsolutni prioritet mi je bila kontinuirana nadogradnja osobnog  kineziološkog  znanja, ali i stvaranje projekta koji će ženama omogućiti više od uobičajenog studija za kvalitetnu rekreaciju.“ – objašnjava Ana Kuhanec Brašnović, magistrica kineziologije.

 

Višegodišnje edukacije, kineziološko obrazovanje te iskustvo, kao i godine rada sa ženama rezultiralo je osmišljavanjem vlastitih autorskih programa – inovativne metode vježbanja kojima žene objedinjuje psihu i tijelo s emocionalnim bićemAna’s Sensual fitness, Am metoda (ballet barre), Am metoda za trudnice su revolucionarne metode vježbanja u koje je osim rekreativnog vježbanja utkana ideologija emocionalnog doživljavanja vježbi koje se izvode na treningu. Upravo takav jedinstveni holistički koncept zajedno s Aninom vizijom da tjelovježba ženi postaje zadovoljstvo čini učinkoviti program koji osim tjelesnog vježbanja potiču na buđenje svijesti i osobni razvoj.

Opis vježbe:

MAČKA LJULJANJE

                           

     

OPIS VJEŽBE I NAČIN IZVOĐENJA, DISANJE: Iz položaja upora klečećeg radite krugove bokovima. Udišete na pomicanje stražnjice prema natrag, a izdišete potiskivanjem bokova prema naprijed.

FUNKCIJA/BENEFIT: Vježbom oblikujemo cijelokupnu muskulaturu tijela, no vježba je prije svega meditacijskog karaktera pa je njena funkcija usmjerena na spoznaju osjećanja vlastitog tijela. “Osjećaj ljepote dolazi iznutra” osjećaj je koji vam s vremenom ova vježba i omogućuje. Pospješuje pokretljivost bokova te otpušta napetost cijelog tijela.

VERBALNE UPUTE: Zatvorite oči i prije svega se opustite. Dišite polagano, umirujući tijelo te uz glazbu smireno izvodite kruženje bokovima u jednu I u drugu stranu.

PROPINJANJE NOGAMA OPIS VJEŽBE I NAČIN IZVOĐENJA, DISANJE: Iz ležanja na leđima radite velike, polagane krugove nogama, potpuno opuštenog gornjeg dijela tijela. Na početku izvođenja vježbe, kružite samo nogama, no s vremenom vježbu izvodite cijelim tijelom, prirodno pokrećući i gornji dio tijela. Polagano disati, jedan krug nogama udah, drugi krug izdah.

FUNKCIJA/BENEFIT: Vježbom aktiviramo cijelokupnu muskulaturu tijela s naglaskom na mišiće nogu i donjeg trbuha. Vježbu s vremenom izvodite velikim amplitudama te tako omogućujete aktivaciju podjednako svih mišića na tijelu (leđni mišići, bočni mišići trupa, mišići ruku). Vježba je također medtacijskog karaktera te plesanjem ove vježbe  uz glazbu, tjelesnim senzacijama koje ona pobuđuje s vrmenom, pobjeđujete težinu i ona umjesto napora pruža zadovoljstvo.

VERBALNE UPUTE: Opustite gornji dio tijela i ruke, leđima polagano grudni koš  potiskujte prema “nebu”. Polagano uz glazbu, kružite nogama, dišite te zatvorenim očima uživajte osjećaj.

 

  1. OBRNUTI KRUG KRALJEŽNICOM

     

OPIS VJEŽBE I NAČIN IZVOĐENA, DISANJE: Iz položaja turskog sjeda (opustite ramena, ruke, glavu i vratne mišiće ) radite krugove gornjim dijelom tijela, odnosno krugove kralježnicom. Oslanjajući se na vašu lijevu ruku krećete u krug gornjim dijelom tijela. Lijevu ruku postavite bliže lijevom boku te se odgurnite otvarajući prsa prema «nebu», a spuštajući glavu unatrag. Vašu desnu ruku protegnite prema stropu. Nastavljate izvodeći krug, obje su ruke na podu iza. Utegnite leđa, potisnite leđima prsa prema «nebu», a vaša glava neka bude opuštena. Oslonite se potom samo na desnu ruku, lijevu ruku otvorite prema stropu i završite krug s obje ruke prema naprijed. Stisnite trbuh i protegnite gornji dio leđa.

 

FUNKCIJA/BENEFIT: Ova vježba vrlo je ugodna vježba isteznaja cijelog gornjeg dijela tijela, no i otvaranje grudnog koša, koje «na duge staze» podiže razinu testosterona u organizmu, koje je povezano sa osjećajem snage i ugode u tijelu. «Kad su emocije u grču, i tijelo je u grču» pa su sva kruženja gornjim dijelom tjela ili otvaranja grudnog koša itakako važne vježbe za bolji osjećaj u tijelu.

VERBALNE UPUTE: Polaganim izvođenjem krugova gornjim dijelom tijela, ugodno istežite vaš gornji dio tijela, dišite i zatvorenih očiju osjećajte svoje tijelo.

 

MAČKA KRAVA VALJAK 

OPIS VJEŽBE, NAČIN IZVOĐENJA, DISANJE: iz položaja upora klečećeg radite krugove gornjim dijelom tijela. Kružnom kretnjom povezujemo položaj mačke i krave okretanjem kao da smo u valjku ili cijevi. Udišete u položaju krave, izdišete u položaju mačke.

 FUNKCIJA/BENEFIT: Vježbom oblikujemo muskulaturu gornjeg dijela tijela, no vježba je prije svega meditacijskog karaktera pa je njena funkcija usmjerena na spoznaju osjećanja vlastitog tijela. “Osjećaj ljepote dolazi iznutra”, osjećaj je koji vam s vremenom ova vježba i omogućuje. Pospješuje pokretljivost gornjim dijelom te stvara u tijelu izuzetan osjećaj ugode.

VERBALNE UPUTE: Zatvorite oči i prije svega se opustite. Dišite polagano, umirujući tijelo te uz glazbu smireno izvodite kruženje gornjim dijelom tijela kao u valjku.

 SAVJET PRI IZVOĐENJU SVIH VJEŽBI: Dok izvodite vježbe, pustite si polaganu, opuštajuću muziku koju najradije slušate. U Ana’s sensual fitnesu muzika je najbitnija.  Opustite se, posvetite samo sebi i zaplešite svaku vježbu. Ove vježbe, osim sto oblikuju lijepo tijelo vretenastih mišića, pobuđuju osjećaj ženstvenosti te njihov meditativan način izvođenja uz glazbu, nakon duljeg vremena opušta um i stvara osjećaj ugode u tijelu.

Vjerujte, prekrasan je osjećaj!!!

 

Tekst i foto: promo

Preporučujemo

Pročitajte i...

Što jesti nakon vježbanja?

Otkrijte koje će vam namirnice dati potrebnu energiju nakon vježbanja

Jeste li čuli za SUP jogu?

Zbog poteškoća s održavanjem ravnoteže ova vrsta joga je fizički vrlo zahtjevna

Sedam zdravih koraka do ravnog trbuha

Ravan i toniran trbuh ne postiže se samo vježbama za trbuh ili tzv. trbušnjacima

Kako nam posao može skratiti život za 3 godine?

Znate li da tjelovježbe umjerenog intenziteta u trajanju od 2,5 sata tjedno ima enormne zdravstvene dobrobiti?

7 najvećih neprijatelja lijepe kože

Koliki je utjecaj vanjskih faktora i načina života na izgled kože najbolje govori i termin u kozmetičkoj industriji – bihevioralno starenje. Otkrijte glavne krivce koji ubrzavaju starenje kože

Samo 2-5 posto Hrvata dugoročno vježba!

Nedavno je istraživanje otkrilo kako 80 posto naših građana razumije važnost tjelesne aktivnosti, no samo ih neznatan dio prakticira tjelovježbu dugoročno

▲ Povratak na vrh