Što je ‘staklena koža’ i kako postići taj izgled i izvan Instagrama?

24.02.2019.

Vizažistica Nikki Wolff objašnjava

Sigurno ste zamjetili filter na Instagramu koji vašu kožu čini staklenastom. Imamo iznenađenje za vas, od sada možete taj izgled postići i izvan virtualnog svijeta.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nikki_Makeup (@nikki_makeup) on Feb 19, 2019 at 11:42am PST

“Kada pomislite na staklo, zamislite ravnu i glatku površinu. Staklena koža je super reflektirajuća koža, poput vode, više nego metalik izgled”, kaže Wolff.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nikki_Makeup (@nikki_makeup) on Feb 8, 2019 at 6:37am PST

Možda ste pomislili da trebate samo nanositi puno slojeva highlightera, no tajna staklene kože je način na koji nanosite iluminator, a ne količinu koju koristite.

“Jedna od najvećih pogrešaka koje ljudi čine misleći da će postići taj izgled je da samo trebaju primijeniti više proizvoda. To nije slučaj. Umjesto toga, usredotočite se na mjesto gdje stavljate highlighter. Radi se o pametnom pronalaženju onih točaka vašeg lica koje to postižu. To je ono što stvara iluziju vrlo sjajnog završnog sloja, dok vaše lice izgleda prirodno. ”

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nikki_Makeup (@nikki_makeup) on Jan 21, 2019 at 10:51am PST

 

“Sjednite se ispod dobrog svjetla i utvrdite na koje dijelove lica svjetlo udara”, kaže Wolff. “Učinite to uz pomoć vaše hidratantne kreme, jer će tako vaša koža biti malo vlažnija i reflektirajuća, što olakšava vježbanje.”

“Možda ćete morati istaknuti svoje jagodice, ali to činite samo na visokim točkama, jer u protivnom riskirate naglašavanje nabora oko očiju. Također možete otkriti da područje oko nosa hvata svjetlo, ali to je jedno mjesto na kojem vjerojatno želite izbjegavati isticanje, jer to nije laskavo. Nemojte pretjerati ni s bradom, jer to može učiniti da izgledate masno, a ne sjajno – pogotovo kad se dan nastavlja.”

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh