Superhrana za detoksikaciju i podizanje imuniteta

19.04.2018.

Ako ste već u režimu tjelovježbe i zdrave prehrane, razmislite o uključivanju ovih namirnica u svoju rutinu

Nutricionist Steven Macari je za Harper’s Bazaar otkrio pet namirnica koje su popularne ovog proljeća, a vrlo zdrave te ih je dobro uključiti u svoju rutinu zdrave prehrane. Neovisno o tome jeste li od onih koji “pripremaju tijelo za ljeto” ili jednostavno volite biti u formi i hraniti se zdravo, ove je namirnice dobro uključiti u svoju rutinu prehrane. Otkrijte ih u nastavku:

Artičoke

Artičoke su sjajne za jetru i žuč. Igraju važnu ulogu u detoksikaciji tijela, ali i usporavaju starenje.

Cikla

I cikla je važno povrće za zdravlje jetre. Pomaže jetri u detoksikaciji, a može i smanjiti upale.

Temeljac od kostiju

Ovo je jelo već neko vrijeme vrlo popularno među populacijom modela, a naše ga mame i bake pripremaju godinama. Ima protuupalno djelovanje, sjajan je za imunitet, zdravlje probavnog sustava, a sadrži i kolagen koji nam pomaže dulje zadržati mladoliki izgled.

Gljive

Gljive su važne za zdravlje štitnjače, a pomažu i kod detoksikacije probavnog sustava.

Sol

Sol je obično klasificirana kao nezdrava jer diže krvni tlak, no konzumacija u umjerenim količinama daje nam važne minerale. Samo je važno kod kupovine soli obratiti pažnju da ne kupujete sol s aditivima.

Piše: N.B.
Foto: Alexandr Podvalny on Unsplash

Pročitajte i...

«Intuitivno jesti»: šuplja formula ili wellness revolucija?

Novi nutricionistički trend temelji se na tome da – jedemo što god želimo! Kako funkcionira?

Namirnice koje će vaši mišići obožavati

Trening nije dovoljan, ovo želite na svom tanjuru

Intervju: Antonija Šimurina, pokretačica projekta zbog kojeg ćete se osjećati kao Beyonce i JLo

Antonija Šimurina pokrenula je projekt u kojem možeš plesati u visokim potpeticama i izgledati jako classy i ženstveno

Ovo je ključni sastojak za vašu savršenu FIT formu

Spremni za trening? Ne zaboravite na L-karnitin

Kako prilagoditi trening menstrualnom ciklusu?

Sportske aktivnosti možete vrlo lako prilagoditi hormonalnim promjenama

▲ Povratak na vrh