Teško vam je ustati ujutro? Imamo savjete za vas

21.03.2018.

Rijetko tko se rađa kao jutarnji tip osobe, no sjajno je što svi možemo naučiti kako to postati

Ako često ustajete rano, to vam postaje rutina i svaki dan je sve lakše, međutim, imate li problema s ranim ustajanjem, možda vam tijelo pokušavam nešto reći. Zato vam donosimo nekoliko savjeta koje možete probati prije nego se etiketirate kao “nisam jutarnja osoba”.

Hidratizacija

Nedostatak vode u vašem tijelu može biti početak mnogih problema, a jedan od njih je i ranojutarnje buđenje. Razmislite koliko ste vode jučer popili, Možete li se sjetiti je li to bilo više od tri čaše vode? Ako je toliko ili manje, to ukazuje na problem. U mozgu će vam se preko noći smanjiti količina krvi, a time i kisika što otežava buđenje. Probajte popiti dvije litre vode dnevno i vidjet ćete da vam neće biti potrebno pet alarma kako biste ustali na vrijeme.

Vježbajte

Kao i s vodom, nije nekakvo novo otkriće da vježbanje pomaže kod puno toga pa tako i s buđenjem. Kad pravilno potrošite svoju energiju, otići ćete ranije leći, a onda i lakše ranije ustati. Ako nemate vremena ni snage za teretanu, započnite sa sitnim promjenama pa za početak hodajte.

Slušajte svoje tijelo

Tijelo nam svakodnevno šalje brojne poruke, ali ih obično ignoriramo. Glavobolje, bol u leđima, problemi s koncentracijom su znakovi da tijelu treba pomoć. Ovo su obično znakovi da se odmorite. Naspavajte se! Brinite o sebi jer samo zdravi i puni energije moći ćete obavljati ono što trebate.

Piše: A.D.
Foto: @jeannedamas

Pročitajte i...

Stvari koje morate znati prije prvog treninga u teretani

Treninzi za žene, strah od mišićavog tijela i ostali mitovi s kojima se susrećemo kad krenemo vježbati

Mnogi stručnjaci tvrde da je ovo zapravo najvažniji korak njege lica!

Pronašli smo najbolje čistače lica jer bez dobrog čišćenja ostali koraci neće biti efektivni!

Početničke pogreške pri skidanju kilograma

Ako se želite vratiti u formu ovo su stvari na koje morate pripaziti

Evo kako da vaša forma preživi božićno prejedanje!

Fitness influenceri su podjelili nekoliko savjeta

Vrijeme je za boksačke rukavice

Q BOX-boks, yoga i aerobik u jednom

▲ Povratak na vrh