Koji je vaš beauty profil?

Beauty status
19.10.2013.

Provjerite jeste li kozmetička trendseterica, avanturistica, eskapistica ili ponosna pragmatičarka

Trendseterica

Clarisonic

Uvijek ste u potrazi za novim niche brendovima, opskurnim make-up trendovima i egzotičnim beauty-blogerskim frendovima. Među prvima ste koji će se dokopati inovativnog hibridnog proizvoda, koji je po mogućnosti još u fazi testiranja.

Dok su nama tek počele stizati BB kreme, vi ste upućeno raspravljali o CC-ovkama, a sad sigurno istražujete fenomen DD-ovki. Iako većina još uvijek nije ni čula za Clarisonic, vi svoje lice uljepšavate najnovijom generacijom tog čudesnog aparata.

Vaš nemiran duh i potreba za otkrivanjem najnovijih beauty postignuća na manje upućene (katkad i ljubomorne) zna djelovati kao ‘beauty snobizam’. No vas takve kvalifikacije ne uzrujavaju, štoviše, laskaju vam. U njima uživate koliko i u stalnom lovu na ‘sljedeću veliku stvar’.

Avanturistica

Make-up status

Kao i većini avanturista, vama je putovanje važnije od stizanja na cilj. Za razliku od trendseterice, vama je izazov kombiniranje kozmetike iz svih kategorija, od najmasovnije do superluksuzne.

Poseban užitak pronalazite u otkrivanju jeftinih zamjena za skupe proizvode zbog čega ste posebno omiljeni među prijateljicama.

Ako još niste, svakako počnite voditi beauty-blog. Velikodušno podijelite svoje bogato znanje s ostalima. Kod vas postoji samo jedan opasnost, od pretjerivanja.

Čuvajte se ‘dijagnoze’ Status cosmeticus. Među insajderima to je neformalni naziv za blaži oblik ‘beauty poremećaj’ u kojem ne možemo odoljeti ljepotama i obilju svog  kozmetičkog arsenala.

Najveća opasnost krije se u vašoj želji da što više toga pokušavate nanijeti odjednom, sve dok se koža ne pobuni i kaže: ‘Sad je dosta!’

Eskapistica

Make-up status5

Velika ste zaljubljenica u kozmetiku, ali ne opterećuje se trendovima i brendovima. Sve dok kozmetički proizvod odgovara višim visokim standardima, manje vam je važno je li trenutačno ‘in’ ili ‘out’.

Istinski užitak pronalazite u kreiranju složenih make-up lookova. Što su zahtjevnijih, vi ste opušteniji. Nije vam teško probuditi se i dva-tri sata prije odlaska na posao ili na faks kako biste se našminkali.

Svoj mir i spokoj pronalazite u meditativnim ritualima ljepote, u gotovo profesionalnoj njezi kože i kose. Izgled vašeg kućnog SPA-a mogle bi posramiti i najluksuznije wellness resorte na svijetu.

Pragmatičarka

Aesop Hand Balm

Apsolutno vam je svejedno kako se zove ruž ili krema kojima se svakog jutra uljepšavate. No to ne znači da vam je svejedno kako izgledate, naprotiv.

Stalo vam je samo do učinkovitosti šminke, a ne morate postati beauty kolekcionarka i kozmetička enciklopedija da biste znali ispunjava li neka maskara svoje obećanje za nevjerojatno dugim ili kakvim već trepavicama.

Ako ne funkcionira, zamijenit ćete je bez grižnje savjesti, pa makar bila riječ i o najhvaljenijoj čudotvorki na svijetu. Pragmatični kakvi jeste nemate ni volje ni vremena za ‘natezanje’ sa šminkom pa u svom aresenalu nemate mnogo proizvoda, ali svi su pouzdani i dorasli zadatku.

Tekst: Mihaela Batinić
Foto: Imaxtree.com, press

 

 

Preporučujemo

Pročitajte i...

Beauty blogeri pod povećalom zbog lažnih recenzija

Beauty brendovi u borbi za pozitivne i negativne recenzije

Istražite svijet najboljeg niche parfema 2015.

Olfaktivna senzacija na policama Martimexa

Editions de Parfums Frédéric Malle stiže u Zagreb

Jedna od najcjenjenijih niche parfemskih kuća stiže u parfumeriju TOP

The Joneses

U lovu na novo

Lov na nove trendove postao je uzbudljiv kao potraga za blagom. Otkrijte kako nastaju i tko ih zapravo ‘smišlja’

Pop-pojmovi

Ilustrirani vodič kroz stoljeće ljepote

Koliko poznate pop-kulturu i ikone stila koje povezujemo s modnim i beauty trendovima? U kakvoj su vezi Greta Garbo i Cher, Marge Simpson i Brigitte Bardot?

Ellis Faas Human Colours

Make-up brendovi za znalce

Tko su i što su Ellis Faas i Kevyn Aucoin, čiju šminku vole i vegani i profesionalni vizažisti?

▲ Povratak na vrh