Vikend dijeta: što trebate znati o načinu prehrane 5:2?

25.10.2019.

Svi detalji tehnike, koja jamči stabilan i vidljiv rezultat

Princip prehrane koje je opisao engleski dijetetičar Michael Mosley u knjizi “Fast diet 5:2.”  vrlo brzo je postao tražen i stekao milijune sljedbenika širom svijeta. A sve zato što opisuje sjajan način mršavljenja bez ozbiljnih ograničenja.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🍃🌧🐚 Создаю Safe Space 🤸🏼‍♀️ (@snova_nastia) on Oct 1, 2019 at 11:55pm PDT

Što je dijeta 5:2?

Općenito, metoda Michaela Mosleyja ne predviđa nikakve zabrane i stroga pravila. Pet dana u tjednu možete jesti kao i obično, a samo dva dana trebate ograničiti unos kalorija u dnevnoj prehrani na 500 kalorija. Periodično neradikalno ograničenje u prehrani potiče gubitak težine s minimalnim stresom za tijelo, odnosno rezultat će biti spor, ali stabilan. Autor metode obećava da u prosjeku tjedno možete izgubiti od 0,5 do 1 kilogram. Kalorijski deficit za to vrijeme bit će oko 3 tisuće (sa prosječnom stopom potrošnje od 2 tisuće za žene). A ako ćete barem 2-3 puta tjedno posvetiti vrijeme tjelesnim aktivnostima, tada se za 2,5 tjedna možete riješiti više kilograma masti (što je oko 8 tisuća kalorija), a to je prilično uočljiv iznos za prosječnu građu tijela.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🍃🌧🐚 Создаю Safe Space 🤸🏼‍♀️ (@snova_nastia) on Sep 23, 2019 at 11:20pm PDT

Kako jesti radnim danima?

Važno je napomenuti da pet radnih dana ne treba uzimati kao cheat vrijeme, odnosno ne trebate jesti za budućnost i pokušati nadoknaditi ograničenja. Ovih dana trebate jesti kao i obično, ni više ni manje. Ako u prehranu dodate više povrća i proteina, to će definitivno ubrzati proces gubitka kilograma i samo će imati koristi. Važno je zapamtiti da ovih pet dana niste na dijeti, što znači da si možete formalno dopustiti sve što želite. Psihološki je puno lakše pridržavati se prehrambenog sustava kad znate da nema zabrana – to pomaže u izbjegavanju poremećaja i naknadne krivnje.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🍃🌧🐚 Создаю Safe Space 🤸🏼‍♀️ (@snova_nastia) on Sep 13, 2019 at 12:05am PDT

Kako jesti u postnim danima?

Doktor Michael Mosley piše da u preostala dva dana kalorije ne bi trebale prelaziti 500 kalorija (600 kalorija za muškarce). Na primjer, 200 kalorija za doručak i 150 za ručak i večeru. Ovaj dan si možete priuštiti omlet od dva jaja s povrćem, salatom i sirom – ne trebate gladovati. Bolje je ne organizirati dva dana zaredom, kako se nakon toga ne bi krenuli s prejedanjem.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Čarobni prah koji želiš u svojoj prehrani

Maca prah-jedan od najzdravijih suplemenata na svijetu

Ove namirnice ne želiš u svojoj kuhinji!

Živi zdravo i uštedi na budžetu!

Doručak u čaši s cimetom

Cimet okus niskih temperatura

Je li pametno imati intervale posta tijekom tjedna?

Pročišćavanje organizma - da ili ne?

▲ Povratak na vrh