Vježbe koje brzinski tope kalorije

23.03.2015.

Četiri jednostavne vježbe koje izvodite jednu minutu i vrlo brzo ćete se osloboditi neželjenog viška...

Ukoliko svaki dan izdvojite samo četiri minute za ove jednostavne vježbe, osloboditi ćete se viška kilograma veoma brzo, ali i potrošiti sav višak kalorija koji ste unijeli tokom dana!

Poznati američki fitnes trener James Sayre razradio je jedinstvenu metodu brzog mršavljenja za one koji nemaju mnogo vremena za treninge. Tradicionalne vježbe trener smatra neefikasnim, dok njegove omogućavaju sagorijevanje 600 kalorija za samo 4 minuta, ako sve napravite kako treba.

Ako osjećate da ste u dobroj fizičkoj formi, možete čak i da se ograničite na samo 2 minuta. A možete raditi i 4-minutne vežbe svakodnevno“, kaže fitness trener.

Plan ovih vježbi trener je specijalno osmislio za ljude koji dosta sjede tokom dana, a u teretani se umore već posle par minuta od početka treninga. Da ove vježbe postanu navika, pokušajte da ih radite sa članovima svoje obitelji ili ostalim ukućanima.

4 vježbe koje sagorijevaju 600 kalorija:

# Jumping jacks

U pitanju su skokovi sa širenjem ruku i nogu. Skočite, a u istom trenutku raširite noge i ruke, a dok “padate” skupite i ruke i noge. Deset ponavljanja je sasvim dovoljno.

# Duboki čučnjevi

Stanite tako da vam stopala budu u ravni s ramenima. Ruke ispružite ispred sebe, na visinu do nivoa očiju, pa napravite duboki čučanj. Strogo vodite računa da prilikom čučnja ne opterećujete koljena – sav posao neka rade noge i guza, dok koljena trebaju mirovati. Napravite 10 čučnjeva.

# Sklekovi

Potrudite se, koncentrirajte i uradite deset sklekova. Ukoliko su vam standardni suviše teški, uradite ih na zidu, umjesto na podu.

# Iskorak napred

Iskoračite naprijed lijevom nogom i čučnite na desnu, a zatim obrnuto. Napravite po 10 ponavljanja za svaku nogu, ukupno 20.

Fitness trener preporučuje da uradite ovaj mini-kompleks vježbi svaki put kada imate vremena, a minimum je jednom dnevno. Vježbe možete raditi po 4 puta uzastopno. Između ponavljanja, treba napraviti pauzu od 1 minutu, tako da se ovaj mini-kompleks vježbi može pretvoriti u potpuni 20-minutni trening. On kaže i da je naporni trening u teretani potreban samo onima koje žele da imaju definiranu formu, a ako vi samo želite da izgledate vitko, mlado i da se odlično osjećate, tih 20 minuta dnevno bit će sasvim dovoljno.

Izvor tekst: elle.rs
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh